smort1 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 S(p)eilet! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hei, SveinMM. Jeg begynner å tro at din "Oktoberfest" er i ferd med å utvikle seg til en festival ! Du presenterer feiende flotte bilder av arkitektoniske severdigheter jeg ikke visste eksisterte ! Jeg vet ikke ennå om jeg synes alle byggverkene er like vakre, men de er skulpturale og monumentale, - og høyst spektakulære ! Jeg tror snart det er på tide å planlegge en Molde-tur ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Fantastisk flott Svein ! Du har en egen evne, og ikke minst annerledes og spennende vri, på dine arkitektoniske bilder . Endret 5. oktober 2013 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Et kjent blikkfang - synes det er stilig jeg, og et flott bilde! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Hei, SveinMM. Jeg begynner å tro at din "Oktoberfest" er i ferd med å utvikle seg til en festival ! Du presenterer feiende flotte bilder av arkitektoniske severdigheter jeg ikke visste eksisterte ! Jeg vet ikke ennå om jeg synes alle byggverkene er like vakre, men de er skulpturale og monumentale, - og høyst spektakulære ! Jeg tror snart det er på tide å planlegge en Molde-tur ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker så mye, Albert! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Fantastisk flott Svein ! Du har en egen evne, og ikke minst annerledes og spennende vri, på dine arkitektoniske bilder . Takker så mye, Terje! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Et kjent blikkfang - synes det er stilig jeg, og et flott bilde! Takker så mye, Torhild! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Stilig bilde S-M-M Tilbake igjen etter noen dagers flytting og nå med eget fugletorn, ja altan Ha en fin onsdag !!!!! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Stilig bilde S-M-M Tilbake igjen etter noen dagers flytting og nå med eget fugletorn, ja altan Ha en fin onsdag !!!!! Med hilsen Leif Takker, Leif! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg