WitNo Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Skulle hjelpe svogeren min med et Blasterinfisert WinXP-system forleden. Av en eller annen grunn virket ikke den kjære kombinasjonen av Ctrl+Alt+Del - ingen oppgavebehandler kom til syne. Hvordan kan dette ordnes? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvis du søker rundt på forumet her etter msblaster eller lignende finner du masse hjelp! Til så lenge, skriv "shutdown -a" i kjør kommandoen Lenke til kommentar
WitNo Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Det er i grunnen ikke det jeg er ute etter. Viruset er for såvidt fjernet. Jeg ønsker å vite hvorfor tastkombinasjonen ikke virker, og hvordan jeg får den til å fungere igjen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 er ikke sikkert at det er MSBLAST som gjør det, kan være noe spyware eller trojanske hester som holder på å tuller med maskina. har du søkt igjennom alt folk virus, trojaner, og spyware da? eventuelt: prøv å formater maskina da bør det iallefall fikses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå