Mr Womack Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hei jeg ville sett en video via nettleser på telefonen men programtillegget støttes ikke står det. ? Jeg lurer litt på om dette har noe med Adobe flash player å gjøre.. kan det stemme? evt hva kan jeg gjøre for å denne til å virke på telefonen via nettleser? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Dersom nettsiden kun støtter flash og ikke HTML 5 videoer har du ikke mange valg. Se videoen på PC istedet. Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Bare veldig rart at samme video funker på pcen og ikke på mobilen da.. aner ikke om flash er installert.. har flash player settings og adobe reader.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Flash på Android og IOS eksisterer ikke lengre uten root og fikling med enheten. Med få unntak hos Android. Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Trenger da ikke å roote for å få flash? Er bare å laste det ned manuelt og bruke en nettleser som støtter det. 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Det er noen nettlesere som lar deg se flashvideoer ved at de streames via serverne deres. Skyfire til iOS f.eks. og iSwifter til iPad hvis jeg husker riktig. Det finnes sikkert noe lignende til Android også. Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Det har ordna seg nå takk for hjelpa alle sammen Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hvorfor deler du ikke løsningen? Det er mange som søker i forumet for å finne svar på lignende problemer. Forøvrig er det vel bare å finne en riktig versjon av flash på nett, og tillate tredjeparts APK i Android. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå