vede Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 BLCK frequency 100 står det, om det var den du var ute etter? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Ja pci-e/bclk til 100mhz - men det at du må trykke mem ok tyder på at du har noe auto tuning /optimize asus sak påskrudd. I uefi velg standard/safe. Eller gå til advanced mode å slå av all ai-tuning, tpu, turbo-v og det skitet. Lenke til kommentar
vede Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg behøver ikke trykke mem ok nå lenger. Det problemer har løst seg. Men finner ikke igjen de tingene du nevner i min bios. :-S Lenke til kommentar
vede Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Anyone? Er veldig frustrende dette. Men finner ingenting i BIOS som syar2003 nevner av i-tuning, tpu, turbo-v. Har også problemer med at mitt G15 tastaur ikke virker. Det virker i min samboer sin PC uten problemer. Jeg sitter nå med et lite Logitech trådløst tastatur som fungerer helt fint. Lenke til kommentar
vede Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Nå prøvde jeg å sette system performance i "power saving" i BIOS. Det virket en stund lenger enn før men same problemet dukket opp igjen med at skjermene ble svarte men maskinen sviver. Da er det heller ikke driveren til skjermkortet som er problemet, da samme problem oppstod med driver avinnstallert. Om det er relevant så har jeg funnet ut at maskinen låser seg 1-2sek før skjermen går i power saving mose. Jeg satt og surfet må nettopp og maskinen begynte å tenke når jeg hadde tenkt å trykke på noe. Da gikk det 1-2 sek så skjedde det igjen. Endret 22. oktober 2013 av vede Lenke til kommentar
vede Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Alle jeg har snakket med trur at det må være noe galt med skjermkortet. Derfor lurer jeg på om jeg skal benytte meg av åpent kjøp på Komplett.no og bestille et annet. Kabinett: Fractal Design Define R4 Black Pearl OS: Windows 7 64bit Hovedkort: ASUS Z87-A, Socket-1150 CPU: Intel Core i7-4770K Processor RAM: Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 16GB CL9 Hva kan dere anbefale av nytt skjermkort til dette oppsettet? Eller kan det være like greit og bare bestille samme? Bruker pc til photoshop, Flightsimulator X, tenkte å begynne med lett videobehandling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå