Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart skjerm under oppstart. Nettopp satt i nytt HK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anyone? Er veldig frustrende dette. Men finner ingenting i BIOS som syar2003 nevner av i-tuning, tpu, turbo-v.

Har også problemer med at mitt G15 tastaur ikke virker. Det virker i min samboer sin PC uten problemer. Jeg sitter nå med et lite Logitech trådløst tastatur som fungerer helt fint.

Lenke til kommentar

Nå prøvde jeg å sette system performance i "power saving" i BIOS. Det virket en stund lenger enn før men same problemet dukket opp igjen med at skjermene ble svarte men maskinen sviver.

Da er det heller ikke driveren til skjermkortet som er problemet, da samme problem oppstod med driver avinnstallert.

Om det er relevant så har jeg funnet ut at maskinen låser seg 1-2sek før skjermen går i power saving mose. Jeg satt og surfet må nettopp og maskinen begynte å tenke når jeg hadde tenkt å trykke på noe. Da gikk det 1-2 sek så skjedde det igjen.

Endret av vede
Lenke til kommentar
Alle jeg har snakket med trur at det må være noe galt med skjermkortet. Derfor lurer jeg på om jeg skal benytte meg av åpent kjøp på Komplett.no og bestille et annet.

Kabinett: Fractal Design Define R4 Black Pearl

Hovedkort: ASUS Z87-A, Socket-1150

CPU: Intel Core i7-4770K Processor

RAM: Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 16GB CL9

Hva kan dere anbefale av nytt skjermkort til dette oppsettet? Eller kan det være like greit og bare bestille samme? Bruker pc til photoshop, Flightsimulator X, tenkte å begynne med lett videobehandling?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...