Mokolotivet Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Hei Finnes det en enkel måte å flytte kontakter, sms, bilder, spill, ja egentlig alt innholdet på en android til en annen android? Endret 5. oktober 2013 av Mokolotivet Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 stikk innom en netcom butikk og da får du sms, bilder, musikk, video og kontakter over for 199 kroner:) hvis det er android til android da Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Lefdal \ Elkjøp kan hvertfall flytte over så si alt uavhengig hvilken telefon det er (win\android\ios). Ellers finnes det sikkert noen programmer på PCen du kan laste ned, men de koster gjerne noen kroner om det er noe ordentlig. Iallefall såvidt jeg har fåttm ed meg. Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg betaler ikke netcom 199 kr for å flytte dette. Da bruker jeg heller penger på et program. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Samsung har en app som heter "Samsung Smart Switch Mobile" Vet ikke om den fungerer på annet enn Samsung telefoner, gjør et søk i play butikken og se. Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Hadde du fortalt hvilke mobiltelefoner dette gjelder, hadde det vært lettere å komme med et forslag. Det er Android så du kan installere GO SMS fra Play Marked og ta sikkerhetskopi av dine sms. For å flytte bilder fra en mobil til den andre kan Dropbox være en god ide. Endret 5. oktober 2013 av DesiTroll Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kontakter synker man med google kontoen, så får du dem automatisk på den nye telefonen når du logger på google kontoen din. 1 Lenke til kommentar
myers Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Kan også anbefale helium.(Google play) Da får du med alt. Du må laste ned de appene du vil synce først, så kan du synce "brukerdata" en gratisversjon som krever sdKort i begge telefonene, eller helium pro til under 30,- for sync via box o.l 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå