(idioten) Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 hva var det siste dere gjorde som dere angrer helt sykt på ??? Lenke til kommentar
(idioten) Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 jeg fortalte en venninne at hun har ødeakt livet mitt:( Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 jeg fortalte en venninne at hun har ødeakt livet mitt:( Hvorfor fortalte du henne det ? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har gjort noe liknende. Fiksa det, men fikk jævlig dårlig samvittighet uansett! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har alltid hatt et ødelagt liv, så har ikke sagt sånnt til noen.Det jeg angrer på er at jeg gav veldig F i skolen første halvår og muligens sliter med komme inn der jeg vil.... Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg angrer på at jeg spiste en oreo kjeks...nå kan jeg ikke slutte :/ Lenke til kommentar
(idioten) Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Hvorfor fortalte du henne det ? jeg tokk kanskje litt hardt i, når jeg sa det. men hun har jo gjorte i over 2 år... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Tar sjansen på å åpne denne tråden siden den ikke er så gammel enda. Jeg angrer på at jeg spiste godteri på onsdag og torsdag denne uka når jeg ikke hadde spist godteri midt i uka på over 2 måneder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå