morgan_kane Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hei Jeg har fikk en spiker i armen, rett over håndflaten. Den gikk inn på skrått så tror ikke den gikk inn til beinet. Spikeren hadde ikke tegn på rust. var vell muligens galvanisert. Har renset det med øyebadevann, så en antibackserviett før jeg gikk over med øyebadevann igjen. har nå smurt terra cortril salve på og lagt på plaster. Bør jeg bekymre meg noe mer? Det svir og verker litt nå, Jeg blødde heller ikke så mye i såret og det bekymrer meg litt. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Lege, stivkrampesprøyte Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Nå er ikke jeg noen lege, men jeg tråkka på en spiker engang som gikk et stykke inn sånn at det gjorde litt vondt. Dette var på klassetur så en lærer ringte til legevakta og lurte på om jeg trengte stivkrampesprøyte men det skulle ikke være nødvendig når den ikke var rusten. Vi bare rensa det med noe bakteriedrepende, på med en lapp og opp i sokken igjen. Jeg tenkte ikke mere på det. Så med alt du har tatt fåre deg tror jeg ikke du skal bekymre deg Men å gå i støvler i et byggeområde mitt på natta er ikke lurt Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Takk for svar, måtte ringe legevakten og høre, og de mente at siden den ikke var rusten skulle jeg se det ann. Vis det ble rødt, og hovend og jeg blei fysisk dårlig skulle jeg komme tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå