xelp Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hei. Har akkurat kjøpt meg en ny bærbar PC, en Acer V5-552G. Her er link til spesifikasjoner:http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ACNXMCTED003/acer-aspire-v5-15-6-barbar-pc-gra Jeg hadde inntrykket av at dette her skulle være en ganske rask PC. Det er den derimot ikke, og bare jeg skal åpne wordpad så tar det lang tid. Funderer litt på om det kan ha noe med Windows 8 å gjøre, hva tror dere? Synes uansett brukergrensesnittet på Windows 8 var helt forferdelig, så har ingenting imot og eventuelt bytte uansett. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 du burde klage og få en ny, det er ikke en super-pc, men den skal ikke være usedvanlig treg heller Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har en kompis som kjøpte denne Pcen i vår og han er meget fornøyd med den og på hans V5 så var det ikke i nærheten av slike problemer. Du kan jo prøve å klage på den og be de om å fikse den, eller gi deg en ny Tenker at det ikke skulle være noe problem det Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Windows 8 er raskere enn, og kjører bedre på dårligere HW enn det Windows 7 gjør. Så jeg tviler sterkt på at det er Windows versjonen som er grunnen. Lenke til kommentar
Snooz Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Ville unngått å bruke dvale og hvilemodus så mye, min jobbpc kjører seg i grøfta med spesielt firefox (sikkert min bruksmåte også med veldig mange vinduer oppe). Vil også anbefale å installer classic shell så du får startknapp tilbake i desktopversjonen, da er du langt på vei til en svært brukbar win8. (jeg kom fra Vista og Xp før...) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Win 8 er vist raskere, men jeg foretrekker i stedet win 7. Liker best det jeg er vant med kan du si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå