TMB Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Jeg må ha nytt batteri til bilen, det jeg har nå kneler når gradestokken nærmer seg 2-3 grader...spørsmålet er om de fra Biltema er bare dritt, og at jeg heller burde gå for noe annet? Koster 999,- på Biltema og jeg har ikke så mye å bruke nå egentlig... Endret 5. oktober 2013 av TMB Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 De er helt kurante. De er ikke spesielt dårlige. Har bare brukt Biltemabatterier i alle mine tidligere biler. Du kan sikkert finne noen tester med google. 2 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Helt kurant med Biltema-batterier, men se om du kan finne et av den serien som ikke er den billigste. De er ikke mye dyrere, men min erfaring er at de har endel bedre startkraft. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg ville vært skeptisk på å kjøpe gelébatteri fra Biltema. Da motorsykkelen min trengte nytt batteri kjøpte jeg det største gelébatteriet jeg fikk klemt inn, fra Biltema. Det var stort sett med et nødskrik at det klarte å dra rundt todunkern. Bytta det inn mot et vanlig væskebatteri, det funka helt fint. Det var også så stort som jeg fikk plass til, men det dro todunkern rundt uten videre anstrengelser Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Har brukt biltema batteri i mange år nå, fungerer bra til den prisen. Blir nok biltema på meg neste gang og. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg ville vært skeptisk på å kjøpe gelébatteri fra Biltema. Da motorsykkelen min trengte nytt batteri kjøpte jeg det største gelébatteriet jeg fikk klemt inn, fra Biltema. Det var stort sett med et nødskrik at det klarte å dra rundt todunkern. Bytta det inn mot et vanlig væskebatteri, det funka helt fint. Det var også så stort som jeg fikk plass til, men det dro todunkern rundt uten videre anstrengelser Det var rart. Jeg hat satt gel-batterier inn i flere sykler og de har tålt ganske hard mishandling. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Har aldri kjøpt noe annet enn fra biltema til de bilene jeg har trengt å bytte på, å alle de har holdt sålenge jeg har hatt bilene ihvertfall. Jeg kjøper også neste batteri der, helt sikkert Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvilke skal jeg velge egentlig? Var og så på utvalget deres i går, og det var så mye forskjellig. Svarte, grå, gule, SMF, AGM, "fritidsbatterier" (selv om alle sto i bilavdelingen) Lenke til kommentar
dopus Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Har grå , som er hakket dyrere en dem svarte, men også litt bedre kaldstart egenskaper. Helt OK batterier det. Har ikke hatt noen problemer med det jeg kjøpte i hvertfall. Det jeg har er grå av farge og er av typen sølv-kalsium. tror dem ligger på rundt 1000 lappen. Endret 9. oktober 2013 av dopus Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Jeg har også det grå fra Biltema, som er Sølv Kalsium som nevnt, har det i min 2005 Ford Focus - som har slikt smart charge system med høyere ladespenning enn "normalt" og som skal ha Sølv Kalsium - tror alle Forder fra ca 2000 bør ha sølv kalsium eller kalsium batterier. Kan jo også gjelde for andre bilmerker? Har brukt Biltema batterier til flere biler og er meget fornøyd. Endret 9. oktober 2013 av Mr_Spock Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Da blir det innkjøpt av et grått et bare lønninga tikker inn Takk for svar folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå