Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Trenger nytt batteri - Biltema?

TMB

Anbefalte innlegg

Jeg må ha nytt batteri til bilen, det jeg har nå kneler når gradestokken nærmer seg 2-3 grader...spørsmålet er om de fra Biltema er bare dritt, og at jeg heller burde gå for noe annet?

Koster 999,- på Biltema og jeg har ikke så mye å bruke nå egentlig...

Endret av TMB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville vært skeptisk på å kjøpe gelébatteri fra Biltema. Da motorsykkelen min trengte nytt batteri kjøpte jeg det største gelébatteriet jeg fikk klemt inn, fra Biltema. Det var stort sett med et nødskrik at det klarte å dra rundt todunkern. Bytta det inn mot et vanlig væskebatteri, det funka helt fint. Det var også så stort som jeg fikk plass til, men det dro todunkern rundt uten videre anstrengelser :)

Lenke til kommentar

Jeg ville vært skeptisk på å kjøpe gelébatteri fra Biltema. Da motorsykkelen min trengte nytt batteri kjøpte jeg det største gelébatteriet jeg fikk klemt inn, fra Biltema. Det var stort sett med et nødskrik at det klarte å dra rundt todunkern. Bytta det inn mot et vanlig væskebatteri, det funka helt fint. Det var også så stort som jeg fikk plass til, men det dro todunkern rundt uten videre anstrengelser :)

Det var rart. Jeg hat satt gel-batterier inn i flere sykler og de har tålt ganske hard mishandling.

Lenke til kommentar

Har grå , som er hakket dyrere en dem svarte, men også litt bedre kaldstart egenskaper. Helt OK batterier det. Har ikke hatt noen problemer med det jeg kjøpte i hvertfall.

Det jeg har er grå av farge og er av typen sølv-kalsium. tror dem ligger på rundt 1000 lappen.

Endret av dopus
Lenke til kommentar

Jeg har også det grå fra Biltema, som er Sølv Kalsium som nevnt, har det i min 2005 Ford Focus - som har slikt smart charge system med høyere ladespenning enn "normalt" og som skal ha Sølv Kalsium - tror alle Forder fra ca 2000 bør ha sølv kalsium eller kalsium batterier. Kan jo også gjelde for andre bilmerker?

Har brukt Biltema batterier til flere biler og er meget fornøyd.

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...