Kiiips Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Hei. Må innrømme at jeg har null peiling på nettbrett, så mulig at spørsmålet mitt høres litt dumt ut, men: Hvis man skal kjøpe et nytt nettbrett og man ønsker å koble dette til høytalere, er det noe spesielt man bør se etter på nettbrettet da? Eller kan alle nettbrett til høytalere? Endret 5. oktober 2013 av Kiiips Lenke til kommentar
luvotomy Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Nettbrett bruker minijack ut. Om høytaleren feks er aktiv og har minijack inn er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Så de fleste nettbrett har miniijack? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Jeg har til gode å se ett uten iallefall. Når det er sakt, så har også de fleste nettbrett bluetooth, så du kan og bruke en bluetooth reciever. Endret 5. oktober 2013 av Complexity Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Absolutt alle nettbrett bruker minijack, eller i det minste 99%. Dette er kontakten du bruker når du kobler et headset til nettbrett/mobil og lignende. Så da er det opp til høyttalerne/anlegget du skal bruke om dette lar seg gjøre. Er lydmottageren avansert nok kan du koble til trådløst via bluetooth som gir deg ca 10 meter rekkevidde. Clasohlson, biltema og elforretninger har overganger om det skulle bli nødvendig med overgang fra for eksempel minijack til phono eller lignende. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Kjøp med Bluetooth dersom du skal kjøpe noe nytt. Mye mer praktisk enn å bruke kabel, og de med docking er helt ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå