Gå til innhold

Garderobeoppgradering


tttt

Anbefalte innlegg

Har tenkt å oppgradere garderoben min litt, jeg går første året på vgs. Vil ha en casual stil. Er stor fan av skjorter. Jeg kan nevne noen av plaggene jeg har.

Bukser:

Har nettopp vokst ut av noen bukser, så har kun to dongeribukser. En mørk og en mørk blå. Regner med at jeg børe kjøpe en ny "normal" dongrie.

Har også joggebukser som jeg ikke bruker utendørs.

Skjorter:

Har to langermede skjorte som jeg ikke bruker mye, og to kortermede som jeg liker godt. Har også en polo med en sterk blåfarge.

Gensere:

Har en blå genser som jeg kan ha over ei skjorte. og har også en del andre gensere som jeg ikke bruker like mye, de er slike gensere som er litt tynnere og litt trangere.

Jeg har også noen t-skjorter.

Jeg har ikke lyst til å betale så veldig mye for klær. Vil gjerne ha noen tips, kan godt bestille på nett. Har også en tilgodelapp på carlings. Likte veldig godt klærne til nn07, men de var litt dyre og finnes ikke på noen butikker i nærheten.

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cubus har noen fine langarma skjorter, har kjøpt flere av de. Vet ikke om du liker chinos, men de koster jo intet mindre enn 2-300 kr per bukse på Carlings. H&M har også billige t-skjorter og skjorter.Veldig casual, men det er sånn jeg liker å gå med i hvertfall.

Ellers kan du jo sjekke tilbuda til Jack and Jones.http://jackjones.no/sale/jj-j-sale,no_NO,sc.html

Mye kult der!

Lenke til kommentar

Cubus har noen fine langarma skjorter, har kjøpt flere av de. Vet ikke om du liker chinos, men de koster jo intet mindre enn 2-300 kr per bukse på Carlings. H&M har også billige t-skjorter og skjorter.Veldig casual, men det er sånn jeg liker å gå med i hvertfall.

 

Ellers kan du jo sjekke tilbuda til Jack and Jones.http://jackjones.no/sale/jj-j-sale,no_NO,sc.html

Mye kult der!

 

 

 

Både Cubus, Jack and Jones og mesteparten på H&M er :thumbdown:

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...