Jaeggen Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 " .......Jeg har ikke tatt noe " Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hei, Jon Arne. Du har gitt uttrykk for at du synes det er vanskelig å oppnå god teknisk kvalitet når du fotograferer småfugler ... . Etter min oppfatning har du presentert flere gode fugleportretter, men de to ekornbildene dine er regelrette blinkskudd ! Begge er tatt med perfekt timing, og ekornenes skyhet og årvåkenhet kommer godt fram på bildene. Dette, - kombinert med meget god skarphet, klare, rene farger, mykt, fint lys og nydelig bakgrunn, har bidratt til ekornportretter av så høy kvalitet at jeg virkelig håper at du er fornøyd med dem, for det har du all grunn til ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Den var litt artig . Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Svært bra ekornbilde, med vakker bakgrunn, fin skarphet og ikke minst et godt uttrykk på krabaten. Godt jobbet! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Fantastisk bra ! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Veldig bra - og morsomt Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Hei, Jon Arne. Du har gitt uttrykk for at du synes det er vanskelig å oppnå god teknisk kvalitet når du fotograferer småfugler ... . Etter min oppfatning har du presentert flere gode fugleportretter, men de to ekornbildene dine er regelrette blinkskudd ! Begge er tatt med perfekt timing, og ekornenes skyhet og årvåkenhet kommer godt fram på bildene. Dette, - kombinert med meget god skarphet, klare, rene farger, mykt, fint lys og nydelig bakgrunn, har bidratt til ekornportretter av så høy kvalitet at jeg virkelig håper at du er fornøyd med dem, for det har du all grunn til ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei, Albert. Takk for hyggelig og utdypende kommentar. Hyggelig at du satte pris på ekornbildene. Ja, jeg er fornøyd med de selv også -Jon Arne Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Den var litt artig . Hei, Kai Petter. Takk for kommentar. Alt behøver jo ikke være så innmari seriøst hele tiden - Jon Arne Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Svært bra ekornbilde, med vakker bakgrunn, fin skarphet og ikke minst et godt uttrykk på krabaten. Godt jobbet! Hei, Jan Egil. Takk for hyggelig kommentar. - Jon Arne Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Fantastisk bra ! Hei, Terje. Takk for hyggelig kommentar. - Jon Arne Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Veldig bra - og morsomt Hei, Torhild. Takk for hyggelig kommentar - Jon Arne Lenke til kommentar
solsaker Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Flott øyeblikksbilde med fantastisk sammenheng mellom bildenavn og motiv. Flott skarphet og dybde der det hører hjemme;) Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Flott øyeblikksbilde med fantastisk sammenheng mellom bildenavn og motiv. Flott skarphet og dybde der det hører hjemme;) Hei, Stein. Takk for hyggeligkommentar .) - Jon Arne Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 DAGENS BILDE: For en herlig tass! Her stemmer virkelig alt: et herlig uttrykk hos ekornet ("Hva? Jeg har ikke gjort noe!"), skarpt og detaljert og ikke minst deilig dus bakgrunn som lar ekornet på fuglebrettet spille hovedrollen. Bonuspoeng for solsikkefrøet som svever i lufta og understreker inntrykket av et øyeblikk fanget på "film". Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hei, Jon Arne. Gratulerer med Dagens Bilde, - ekornportrettene dine er fantastisk bra ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 DAGENS BILDE: For en herlig tass! Her stemmer virkelig alt: et herlig uttrykk hos ekornet ("Hva? Jeg har ikke gjort noe!"), skarpt og detaljert og ikke minst deilig dus bakgrunn som lar ekornet på fuglebrettet spille hovedrollen. Bonuspoeng for solsikkefrøet som svever i lufta og understreker inntrykket av et øyeblikk fanget på "film". Hei, Veldig hyggelig at bilde falt i smak !! - Jon Arne Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Hei, Jon Arne. Gratulerer med Dagens Bilde, - ekornportrettene dine er fantastisk bra ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei, Albert. Takk for det Synes det er kjempehyggelig at folk liker bildene - Jon Arne Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Gratulerer så mye med dagens bilde! Utrolig levende utrykk på den "Rakker'n" der Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Gratulerer så mye med dagens bilde! Utrolig levende utrykk på den "Rakker'n" der Hei, Laila. Takk for det Det var en lite skøyer det der - Jon Arne Lenke til kommentar
Caladanian Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Fineste Ekhornbilde jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg