Gå til innhold

Ny Butikk


Anbefalte innlegg

uff, same old same old.. alle butikkene er jo klin like, kan ikke si denne skiller seg nevneverdig ut. Men, så har de jo nettopp åpnet også.

 

Bare så litt raskt igjennom, er det meg eller har de billigere PSU'er en det som er vanlig?

 

For meg er det ikke viktig med en billig webshop ala rema 1000, jeg setter pris på bredt utvalg, noe annet enn det som finnes overalt. F.eks er jeg meget skuffet over utvalget av kabinett..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skulle oppretta en slags gruppe av private som kjøpte inn til innkjøpspris, og solgte det igjen for samme pris+kostnadsdekking..

 

hadde du giddet og jobbet ræva av deg for en sånn butikk? Er sinnsykt mye jobb med noe sånt (tror jeg). vet at jeg ikke hadde giddet og jobbe mot liten betaling for at andre skal få billig HW

Lenke til kommentar
løsningen er enkel: legger inn sin erfaring på webshoperfaringer.

om flere gjør det blir butikken lagt merke til på en mer ekte måte.

 

ellers når en fra feks komplett kommer inn og kommenterer på en allerde startet post er det jo bare positivt.  

 

Når en først har handlet hos en butikk og alt har gått greit eller enda bedre er jo det greit å legge inn erfaringen i forumet.

 

å drive med snikreklame mener jeg bare fører til dårlig publisitet og ikke alle publisitet er god.

 

Siden når ble dette snikreklame?

Unnskyld meg, men folk kan faktisk legge inn poster her uten vår viten og vilje. Jeg bare syns det er så dumt at folk skal drive med beskyldninger om det ene og det andre. Vi driver en shop, greit nok. Men vi har ikke betalt noen eller bedt noen legge inn poster for oss her.

Lenke til kommentar

Siden når ble dette snikreklame?

Unnskyld meg, men folk kan faktisk legge inn poster her uten vår viten og vilje. Jeg bare syns det er så dumt at folk skal drive med beskyldninger om det ene og det andre. Vi driver en shop, greit nok. Men vi har ikke betalt noen eller bedt noen legge inn poster for oss her.

 

Nei kan for min del være helt i orden alt mulig her, men du må nesten være litt enig i at en person fra Horten med få poster joiner forumet og omtrent det første som sies er at det er startet en ny butikk med gode priser, glimrende service osv i samme by.

 

Grunnen til at vi er litt mistenksome er som andre her i posten har påpekt, at det tidligere har vært noen slike forsøk på snikreklame. Da er det raskt å dra konklusjoner uten at det nødvendigvis er noe galt i det hele tatt.

 

Uansett en ny butikk er alltids velkommen, men fiks litt skriveleifer på siden deres og da.

 

og lykke til!

Lenke til kommentar
nå er det jo HERLIG at jeg har tilgang til www.norek.no...og det har ikke dere ! *skryte skryte*  snedig det da!..tror jeg da !

 

Neivel, greit det...

 

Du vet tydeligvis ikke hva slags folks om henger på forumet her...

Det er nok LANGT flere enn deg... Jeg har selv tilgang hos Norek...

 

Samme her ... + + + en del andre leverandører også som er en del billigere enn Norek på sine områder igjen ...

 

::Dan

Lenke til kommentar

Stonescream: for det første, så har deimos vært registrert her "ganske" lenge, mye lengre enn xdata har eksistert, og for oss som bor i hortens området så er det ganske morsomt når en ny butikk åpner i nærheten.

 

ps: han har ikke vært registrert veldig lenge, men uansett før xdata ble åpnet. :)

Lenke til kommentar
CaZiO

--------------------------------------------------------------------------------

 

Æsj! det der lukta skikkelig vondt

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::: :lol::lol::lol::lol:

 

jeg syntes det var pent og opplyse om denne nye webshoppen, men alt slik som er REKLAME bør ikke søpple http://forum.overklokking.no/

 

 

LOZER :yes:

 

Hvor mange ganger må jeg påpeke at dette ikke er en reklamepost?

Mange som har litt tungt for det tydeligvis ;)

Lenke til kommentar

Jeg har ingen grunn til å tro at dette er noen aktiv reklamering. deimos var glad for at en ny databutikk startet i Horten, og ville dele det med forumbrukere. Ut fra måten det ble gjort på ser jeg ikke på det som noe alvorlig. Om det er nødvendig er jo en annen ting.

 

Når det er sagt sier jeg takk til dere erfarne forumbrukere som har fått med dere de foregående episodene, og sier fra når nye situasjoner ser ut til å kunne dukke opp.

 

Bivirkningen er at Xdata nå har fått mye mer PR ut av denne diskusjonen enn deimos tenkte da han skrev innlegget, så jeg tror liksågodt vi stenger tråden med en gang ;-)

 

Lykke til, Xdata! Vi tar vel imot alle som kan hjelpe til med å holde prisnivået nede!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...