shit89 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Skal om ikke så lenge gå til innkjøp av en ny skjerm. Skal være en 17" LCD-skjerm. Har sett på en LG 17" LCD L1710B.Noen som tror dette ville være et godt kjøp?? Ettersom de 5 brukererfaringene i prisguiden var bare positive. Mvh. Kristian Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Tror ikke du kjøper katta i sekken der nei. Viker som en bra skjerm, med mange gode anbefalinger. Har oppfylt samtlige av mine krav til en god skjerm. Pass på at du har skjermkort med dvi utgang da + at du får med dvi kabel. Legger til at det er en rekke bra skjermer der ute, og dette ser ut til å være en av dem. PS: sjekk garantien på den også. Hvordan er det med døde piksler og baklys? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Kan anbefale BenQ FP767... de har den på: www.vaagenconsulting.no www.xd.no www.mpx.no Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg vurderer selv en 17" LCD skjerm. Tror jeg faller på en Eizo 17" LCD FlexScan L557. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå