AnonymDiskusjon Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 hei er gutt 16 år og har en mamma som skriker til ungene veldig hørt og kan høre litt galt ut (ingen vold i bildet) Hu er veldig glad i ungene og koser med dem, men de ungene er rampete en 3 år og 4 år. de går rundt og herjer og roter i hele huset, går rundt i kjøkkenet og leker "HowToBasic fyren på youtube".. Så da blir det alltid "NAAAAAAAAAAAI" skrik veldig høyt, og skriker en god del på ungene og kjefter mye (som sagt det er ingen vold i bildet) Jeg blir seriøst irritert av dette da jeg ALDRI kan ha normalt samtale med venner på skype og i spill da jeg må konstant mute micen fordi jeg vet at det kommer til å komme skrik et eller et annet sted.. spørsmålene mine er; 1) hvordan prate med mamma? har bedt henne til å se til helvete å drite i å skrike. (JA, jeg har bedt henne holde kjeften sin, jeg er kanskje en drittsekk, men dette går på nervene mine) 2) Pappa syns det er bare moro og kødder til med det hele tiden 3)la oss si jeg prater med en venn og mora skriker, og han spør hva faen er det som skjer/hvem skriker? hva svarer jeg da? hva ville du ha svart? 4) er dette ulovlig, å skrike til barn? 5) hvordan ville du ha reagert hvis du er på besøk hos en fyr, og mora plutselig begynner å skrike utrolig høyt? er det normalt? ville du ha fått sjokk? Anonymous poster hash: 74532...1c3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Det er ikke ulovlig eller uvanlig å skrike til ett barn. Prøv å ta det opp seriøst med faren din å få han til å snakke med henne. Det hjelper nok Og hvis vennene dine hører ett skrik så si at det var naboen eller noe Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 1) hvordan prate med mamma? har bedt henne til å se til helvete å drite i å skrike. (JA, jeg har bedt henne holde kjeften sin, jeg er kanskje en drittsekk, men dette går på nervene mine) Ta det opp på en annen måte. Det hjelper ikke å skrike tilbake og være stygg i kjeften. Du kan også prøve å gå ut og finne på noe annet, for resten av huset skal ikke tilpasse seg deg fordi du vil spille og skravle. 2) Pappa syns det er bare moro og kødder til med det hele tiden Det er ikke et spørsmål. 3)la oss si jeg prater med en venn og mora skriker, og han spør hva faen er det som skjer/hvem skriker? hva svarer jeg da? hva ville du ha svart? Du kan si sannheten. Jeg ser ingen grunn til å lyve om det. 4) er dette ulovlig, å skrike til barn? Nei. 5) hvordan ville du ha reagert hvis du er på besøk hos en fyr, og mora plutselig begynner å skrike utrolig høyt? er det normalt? ville du ha fått sjokk? Alle familier har diskusjoner og problemer av og til. Selv om det er hyggelig å slippe, så trenger ikke mora di å holde lydnivået lavt for din skyld i sitt eget hus. Som sagt, gå ut, så slipper du å høre resten av familien din. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Ta det opp på en annen måte. Det hjelper ikke å skrike tilbake og være stygg i kjeften. Du kan også prøve å gå ut og finne på noe annet, for resten av huset skal ikke tilpasse seg deg fordi du vil spille og skravle. Det er ikke et spørsmål. Du kan si sannheten. Jeg ser ingen grunn til å lyve om det. Nei. Alle familier har diskusjoner og problemer av og til. Selv om det er hyggelig å slippe, så trenger ikke mora di å holde lydnivået lavt for din skyld i sitt eget hus. Som sagt, gå ut, så slipper du å høre resten av familien din. Å det kom fra en person i alderen av 40 åra?? du kan ikke sette deg i en ung gutts situasjon. hvis du bare hadde visst hvor flaut det hadde vært med høye skrik fra en mor som ikke kan la være å skremme unger med skrik, så hadde du ikke skrevet det der beklager Anonymous poster hash: 74532...1c3 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Zarac er vel yngre enn meg. Jeg er 22 ;P Do the math kiddo Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Å det kom fra en person i alderen av 40 åra?? du kan ikke sette deg i en ung gutts situasjon. hvis du bare hadde visst hvor flaut det hadde vært med høye skrik fra en mor som ikke kan la være å skremme unger med skrik, så hadde du ikke skrevet det der beklager Anonymous poster hash: 74532...1c3 Jeg er 20 år gammel og selv om en aldersforskjell på fire år sikkert er en mannsalder for deg, så er ikke hukommelsen min mer tåkete enn at jeg vet akkurat hvordan det er å være en ung mann på 16 år. Jeg har tre yngre brødre og søstra mi har fem barn, så jeg er godt vant med høye lydnivåer i huset. Jeg bor ikke hjemme lenger, men jeg pleier å løse problemet akkurat slik jeg foreslår at du gjør. Når jeg blir lei og sliten i hodet, så går jeg ut eller kjører en tur. Og hvis jeg heller blir inne, så setter jeg meg på rommet mitt og hører kanskje på musikk. Jeg krever i hvert fall ikke at resten av huset skal holde kjeft, for jeg ser ikke på meg selv som en liten prins som er viktigere enn alle andre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg er 20 år gammel og selv om en aldersforskjell på fire år sikkert er en mannsalder for deg, så er ikke hukommelsen min mer tåkete enn at jeg vet akkurat hvordan det er å være en ung mann på 16 år. Jeg har tre yngre brødre og søstra mi har fem barn, så jeg er godt vant med høye lydnivåer i huset. Jeg bor ikke hjemme lenger, men jeg pleier å løse problemet akkurat slik jeg foreslår at du gjør. Når jeg blir lei og sliten i hodet, så går jeg ut eller kjører en tur. Og hvis jeg heller blir inne, så setter jeg meg på rommet mitt og hører kanskje på musikk. Jeg krever i hvert fall ikke at resten av huset skal holde kjeft, for jeg ser ikke på meg selv som en liten prins som er viktigere enn alle andre. Okey beklager er det andre her som har mødre her som skriker i huset?? Anonymous poster hash: 74532...1c3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 hei er gutt 16 år og har en mamma som skriker til ungene veldig hørt og kan høre litt galt ut (ingen vold i bildet) Hu er veldig glad i ungene og koser med dem, men de ungene er rampete en 3 år og 4 år. de går rundt og herjer og roter i hele huset, går rundt i kjøkkenet og leker "HowToBasic fyren på youtube".. Så da blir det alltid "NAAAAAAAAAAAI" skrik veldig høyt, og skriker en god del på ungene og kjefter mye (som sagt det er ingen vold i bildet) Jeg blir seriøst irritert av dette da jeg ALDRI kan ha normalt samtale med venner på skype og i spill da jeg må konstant mute micen fordi jeg vet at det kommer til å komme skrik et eller et annet sted.. spørsmålene mine er; 1) hvordan prate med mamma? har bedt henne til å se til helvete å drite i å skrike. (JA, jeg har bedt henne holde kjeften sin, jeg er kanskje en drittsekk, men dette går på nervene mine) 2) Pappa syns det er bare moro og kødder til med det hele tiden 3)la oss si jeg prater med en venn og mora skriker, og han spør hva faen er det som skjer/hvem skriker? hva svarer jeg da? hva ville du ha svart? 4) er dette ulovlig, å skrike til barn? 5) hvordan ville du ha reagert hvis du er på besøk hos en fyr, og mora plutselig begynner å skrike utrolig høyt? er det normalt? ville du ha fått sjokk? Anonymous poster hash: 74532...1c3 A: Det er ikke et helt uvanlig, enkelte har sine måter å få ut frustrasjon på. B: At det plager deg mens du spiller eller prater med folk på skype er jo ikke så veldig alvorlig akkurat. C: Du kan forklare det som det er, mordi kjefter på søskene dine D: Det er ikke ulovlig, kanskje ikke veldig pedagogisk. Det å be mordi til helvete å holde opp gjor sikkert saken mye bedre, det å be henne holde kjeft var nok ett sjakktrekk som hadde fått Magnus Carlsen til å desertere. Viss dette ødelegger såpass mye for deg er du 16 år gammel, da er det faktisk ikke for tidlig å flytte ut. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) slett Endret 20. oktober 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Har en nabo hvor mora og sønnen skriker til hverandre hele tiden, og dette skjer også ute. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Har en nabo hvor mora og sønnen skriker til hverandre hele tiden, og dette skjer også ute. er det utenlandsk familie? og hvorfor er det irriterende for deg? Anonymous poster hash: 74532...1c3 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Nei, det er faktisk ei av norges beste skiløpere for noen år tilbake. De har jo lett for å ha litt temperament disse toppidrettsutøverne. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Selv om det ikke er ulovlig å skrike til barn, er det ikke nødvendig. De forstår nok tegningen om man bare er tydelig. Jeg ville tatt det opp; det er ikke nødvendig at hele nabolaget hører hva som skjer. Jeg forstår veldig godt hva du føler, jeg avskyr at folk overdriver bruken av virkemidler, som å brøle og banne. Det er bare ubehagelig, men man bryr seg ikke. Det er skadelig for barna også. Både meg og min bror er fullstendig fryktløse når noen står å hyler og banner, vi er vokst opp med det. For oss var det helt umulig å vite om noen hadde drept hunden, brent ned huset og stjålet bilen, eller om bilnøkene falt bak komoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå