oyvindjf Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hallo.Som dere ser på bildet så har jeg fått Blue screen, og det er ikke første gangen, men det har vært lenge siden jeg har fått det nå.Jeg trenger hjelp av dere til å få fikset dette her!Har betalt over mange titusen av kroner på denne dataskinen! og vil jo at alt skal gå vel med den!Vær så snill hjelp! Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hva med å søke opp feilen du får ? Lenke til kommentar
LeeHyori Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hva var grunnen forrige gang du fikk bluescreen? Har du oppdatert skjermkort eller noe annet ? Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Kommer du helt inn i Bios før du får bluescreen? Kan hende at det er windowsen din som svikter. Endret 10. oktober 2013 av Huxiz Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Bruker du tilfedigvis en ssd disk av merket crucial? Hvis det er tilfelle, oppdater firmware til disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå