Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte i år at jeg skulle starte litt tidligere med julegave handlingen,

for hvert år så blir det sånn "last minute stress" og det orker jeg minst mulig av i år...

 

Jeg har tenkt litt på gaveesker..

så tanker er å kjøpe noen fine kurver/bokser og fylle de med forskjellige ting, men der kommer spørsmålet.

Hva skal jeg fylle de med?

 

Tar gjerne imot andre julegavetips også, er helt åpen! :)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer jo an på hvem du skal gi gavene til og hva de liker. Det er vanskelig å gi gavetips når man ikke vet hvem man skal gi ti. Man gir f eks ikke en hagle til mor. Det passer bedre til han far. Og å gi en stekepanne til mormor er fint, men ikke til morfar. Han vil heller kanskje ha en god bok osv.

 

Du kan jo nevne hvem du ska gi til. Altså hvem det er i familien (f eks mor, far, bror osv) og hvor gamle de er samt hva de interesserer seg for. Du kan jo aldrede også nå spørre om hva de ønsker deg til jul. Jeg har alltid ønsket meg penger og jeg syntes ikke at gaver er noe tess med mindre det er noe jeg virkelig liker og de fleste greier ikke å kjøpe noe som jeg blir fornøyd med dessverre :p

 

Spør de! Ellers så kan jeg hjelpe deg hvis du skriver hvem det er, alder og hva de interesserer seg for ;)

Lenke til kommentar

Det kommer jo an på hvem du skal gi gavene til og hva de liker. Det er vanskelig å gi gavetips når man ikke vet hvem man skal gi ti. Man gir f eks ikke en hagle til mor. Det passer bedre til han far. Og å gi en stekepanne til mormor er fint, men ikke til morfar. Han vil heller kanskje ha en god bok osv.

 

Du kan jo nevne hvem du ska gi til. Altså hvem det er i familien (f eks mor, far, bror osv) og hvor gamle de er samt hva de interesserer seg for. Du kan jo aldrede også nå spørre om hva de ønsker deg til jul. Jeg har alltid ønsket meg penger og jeg syntes ikke at gaver er noe tess med mindre det er noe jeg virkelig liker og de fleste greier ikke å kjøpe noe som jeg blir fornøyd med dessverre :p

 

Spør de! Ellers så kan jeg hjelpe deg hvis du skriver hvem det er, alder og hva de interesserer seg for ;)

 

Takk for svar! :)

 

Tenkte å gi disse "gaveeskene" til Mor, Far, mormor, tante, kusine og storesøster :)

Det er ikke så mye spessielle interesser..

Golf, bøker, elektronikk, hund, baby osv..

Det er akkurat det som gjør dette så vanskelig :)

Men tenker bare sånne vanlig ting, så Rimi hadde tilbud på oppvasktabletter, 5 for 100.. Så tenkte å ta med det og, for det er jo forbruksvare, og gjett hvem som ikke rakk det før den kampanjen var over, så fortsatt like blank :)

Mamma og pappa har sånn kaffemaskin med hele bønner, så tenkte å ta med en pose med kaffebønner i hver av eskene til dem :)

 

Håper du fikk litt mer forståelse for hva jeg er ute etter :)

 

- Krentii

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg vet ikke om dette har noe med saken å gjøre men jeg ønsker meg en iPod 5 til jul. Jeg har ingen anelse på hvordan jeg skal få overtale foreldrene mine om at det er et bra ønske. De er godt voksne, så jeg vet ikke om de forstår hva jeg trenger en til. Jeg har iPad, så jeg tror de lurer på hvorfor jeg vil ha "enda en dubbeditt". Grunnen er at jeg elsker sånne teknologiske ting... :) Mvh meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...