NexteR Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 hva skal jeg lage hull til pcen min med.og kan dere sende bilde av de ulike værktøyene..har IKE peiling på værktøy :-? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Rekna med du skal lage eit hol I PC'en? Om du skal ha eit stort hol trenger du ei stikksag. Er lurt å teipe med maskeringsteip der du skal skjere for å unngå riper og slikt. Om du skal lage viftehol, kan du bruke et hullbor. Desse får du kjøpt på clas ohlson og andre forretninga som selge verktøy og slikt. berre gå inn på clas ohlson og søk etter hullbor så finner du det med ein gang :wink: Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 takker ! men jeg tenker på å lage hull til vinduer og slikt ! :wink: vet du hvilke saker jeg trenger for å gjøre det da ? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Stikksag hvis hullet er stort som "Satrucci_" sier, men hvis det skal være lite eller ha et avansert mønster kan det være kjekt med dremel e.l. www.dremel.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå