Gå til innhold

Slenger meg på bølgen og har starta med Youtube! || Tilbakemeldinger

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er vel ikke den eneste. Men jeg har bestemt meg for å "give it a shot anyways". Kanalen min, "SanchezGaming" skal fylles opp med let's plays, kommentarer, anmeldelser og mer.

Dette har du jo ikke sett før, nei... Altså, som jeg begrunner i min første video, liker jeg spilling, babling og video-skaping. Og da har jeg lyst, som et lite eksperiment, å kombinere alt dette. Hva som er unikt med min kanal? Det er vanskelig for meg å svare på. Men jeg lover å tilby en bred variasjon av spill, en stor database med kunnskap innen spill, populærkultur og medier, og å by på meg selv gjennom for eksempel humoristiske innsmett, og å prøve ting jeg aldri har prøvd før.

Jeg vet at videoen er langt ifra perfekt. Jeg prater sent og mumlete, temaene jeg tar opp er kanskje kjedelige, lyden er dårlig (dette skal bli annerledes fra og med neste video), tekst-vitsene er mulig i tørreste laget, og det er kanskje et spesielt valg å gå for Pokémon som første video istedenfor et spill der jeg viser fram hva jeg virkelig kan (CoD PWN 4TEH WINZ eller MINECRFTZ CREEPERKILLAH SKILLZ0R). Så derfor skal jeg på ingen måte be om at dere "liker" videoen, deler den, eller abbonerer på kanalen min (med mindre dere selv mener jeg er verdig noe av dette).

Det eneste jeg ber om, er tilbakemeldinger. Si meg hva dere syns om forsøket mitt, og jeg skal bevise hvor godt forbedringspotensiale jeg har.

Og til slutt: Selv om jeg ikke er altfor inni det norske Youtube-community'et, har jeg enda til gode å se en bergensk "let's player". Så der har jeg ihvertfall noe...!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...