sector Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Var det 100 for Stevie eller 99? Ifølge kommentatoren der jeg streamer fra, er det nr 99. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Pga dårlig holdning eller holdingen? Stakkars Sterling har hatt en forferdelig kamp, synd når han får muligheten til å vise seg frem. Vanskelig å se noen stor progresjon det siste året. Håper å se Luis Alberto jr. for Sterling, med Moses ute på kanten hvor han hører hjemme. Lenke til kommentar
sector Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ja det er vel på tide med minst ett bytte, kanskje også to stk. Sterling mot Aspas eller Ibe. Henderson mot Alberto. Lenke til kommentar
sector Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ja det er vel på tide med minst ett bytte, kanskje også to stk. Sterling mot Aspas eller Ibe. Henderson mot Alberto. Skal si eg traff med de to byttene. Moses mot Alberto og Sakho mot Agger..... 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Der kommer dem. Dagger skal vel bare ha litt kamptrening, evt. er Sakho sliten? BR vil kanskje gi Sterling hele kampen, for å ikke knuse selvtilliten hans. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) EDIT: Gerrards 100. mål i PL. (Selvmål?) Endret 5. oktober 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kan vi få noen andre til å markere første stolpe? Andre gangen Stevie driter seg ut. Lenke til kommentar
sector Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Nå har vel Sterling gjort sitt i denne kampen!! Lager frispark i farlig posisjon (som det blir mål av), får seg et gult kort, Gav bort ballen like før målet kom også uten at det ble noe av den sjansen. Og spilt dårlig de første 75 minutter. Bytt han ut mot Jones! Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jobben var gjort i første, avslapping i andre. Palace fikk yppet seg, men ble aldri farlig.Bra dag så langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Sterling er den største katastrofen denne førsteelleveren har for øyeblikket. Helt totalt 120% elendig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Sterling er den største katastrofen denne førsteelleveren har for øyeblikket. Helt totalt 120% elendig. Uenig. Han var vårt svakeste ledd i dag, men en 18 år gammel ving som vikarierer på ving-back vil gjøre feil. Han trenger å lånes ut til en klubb med lavere forventninger, så han får utviklet seg uten å bli trykt helt ned hver gang han sender en feilpasning. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Om han er en så stor katastrofe kan vel du steppe inn på vingen. Problem løst. edit: Enig med edge forsåvidt. Lån han ut til en klubb på nedre halvdel/championship. Gutten er 18 år gammel, han har flere år foran seg. Endret 5. oktober 2013 av The Doctor Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Billig straffe? Skal man dømme konsekvent, så må man dømme for slikt som holding, noe som er i mot regelverket. Om det så bare er "litt holding", ellers vil spillere bare fortsette med usporstligheter. Jeg er forsåvidt for videodømming. Også at man i ettertid kan straffe spillere som filmer, ved å gi dem suspensjoner. Eller, for så vidt kun noen random tanker, er sikkert mye jeg ikke har tatt høyde for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Er absolutt ikke filming, men hadde ikke flydd i flint om det ikke hadde blitt dømt. God kamp av Enrique, Henderson og forsvaret.Liker det jeg ser fra liverpools backrekke.. Mye bra spill. Er tryggere i år enn i fjor. Dødballene må fremdeles jobbes med da. Landslagpause nå, så la oss bare chill. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Er absolutt ikke filming, men hadde ikke flydd i flint om det ikke hadde blitt dømt. God kamp av Enrique, Henderson og forsvaret.Liker det jeg ser fra liverpools backrekke.. Mye bra spill. Er tryggere i år enn i fjor. Dødballene må fremdeles jobbes med da. Landslagpause nå, så la oss bare chill. Så da er det helt tåpelig å diskutere om det er en billig straffe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Aldri tåpelig å diskutere. Selv om jeg ikke mener det er filming så er mener åpenbart at Rollsreus at det er filming av rang for eksempel. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Aldri tåpelig å diskutere. Selv om jeg ikke mener det er filming så er mener åpenbart at Rollsreus at det er filming av rang for eksempel.Jepp, og jeg er uenig med Rollsreus. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Om ikke Sterling filmer seg til straffe, så var hvertfall straffen av den billige sorten. Og så starter forseelsen utenfor straffefeltet.Jeg mener straffen er rett. Han blir holdt, og det fortsetter inn i 16-meteren. Har ingen betydning at den starter på utsiden.Hvorfor Gerrard ikke jubler skjønner jeg ikke. Ellers en fra gjennomført kamp. Er aldri noen tvil om hvor poengene skal. Synd at Sterling er blitt så dårlig etter at han skrev ny kontrakt. 3 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Har fortsatt troen på Sterling. Er bare naturlig at han ikke alltids vil spille like bra nå når han er så ung. Han trenger tid, og håper virkelig han blir lånt ut om vi får inn forsterkninger i januer eller til sommeren. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Han er jo bare 18 år, så at gutten får en sving ned må vel aksepteres. Han trenger definitivt å skjerpe seg, men at det blir opp- og nedturer må påregnes. Forøvrig er det fortsatt et ganske stort rom fremfor midtstopperne som er vel lett å utnytte. Ellers bra førsteomgang og grei kamp. Endret 5. oktober 2013 av oOF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå