Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool v Crystal Palace

The Doctor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har vel Sterling gjort sitt i denne kampen!! Lager frispark i farlig posisjon (som det blir mål av), får seg et gult kort, Gav bort ballen like før målet kom også uten at det ble noe av den sjansen. Og spilt dårlig de første 75 minutter.

Bytt han ut mot Jones!

Lenke til kommentar

Sterling er den største katastrofen denne førsteelleveren har for øyeblikket. Helt totalt 120% elendig.

Uenig. Han var vårt svakeste ledd i dag, men en 18 år gammel ving som vikarierer på ving-back vil gjøre feil.

Han trenger å lånes ut til en klubb med lavere forventninger, så han får utviklet seg uten å bli trykt helt ned hver gang han sender en feilpasning.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om han er en så stor katastrofe kan vel du steppe inn på vingen. Problem løst.

edit: Enig med edge forsåvidt. Lån han ut til en klubb på nedre halvdel/championship. Gutten er 18 år gammel, han har flere år foran seg.

Endret av The Doctor
Lenke til kommentar

Billig straffe? Skal man dømme konsekvent, så må man dømme for slikt som holding, noe som er i mot regelverket. Om det så bare er "litt holding", ellers vil spillere bare fortsette med usporstligheter.

Jeg er forsåvidt for videodømming. Også at man i ettertid kan straffe spillere som filmer, ved å gi dem suspensjoner. Eller, for så vidt kun noen random tanker, er sikkert mye jeg ikke har tatt høyde for.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er absolutt ikke filming, men hadde ikke flydd i flint om det ikke hadde blitt dømt.

God kamp av Enrique, Henderson og forsvaret.Liker det jeg ser fra liverpools backrekke..

Mye bra spill. Er tryggere i år enn i fjor. Dødballene må fremdeles jobbes med da.

Landslagpause nå, så la oss bare chill.

Lenke til kommentar

Er absolutt ikke filming, men hadde ikke flydd i flint om det ikke hadde blitt dømt.

God kamp av Enrique, Henderson og forsvaret.Liker det jeg ser fra liverpools backrekke..

Mye bra spill. Er tryggere i år enn i fjor. Dødballene må fremdeles jobbes med da.

Landslagpause nå, så la oss bare chill.

Så da er det helt tåpelig å diskutere om det er en billig straffe.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Aldri tåpelig å diskutere. Selv om jeg ikke mener det er filming så er mener åpenbart at Rollsreus at det er filming av rang for eksempel.

Lenke til kommentar

Om ikke Sterling filmer seg til straffe, så var hvertfall straffen av den billige sorten. Og så starter forseelsen utenfor straffefeltet.

Jeg mener straffen er rett. Han blir holdt, og det fortsetter inn i 16-meteren. Har ingen betydning at den starter på utsiden.

Hvorfor Gerrard ikke jubler skjønner jeg ikke.

Ellers en fra gjennomført kamp. Er aldri noen tvil om hvor poengene skal. Synd at Sterling er blitt så dårlig etter at han skrev ny kontrakt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Han er jo bare 18 år, så at gutten får en sving ned må vel aksepteres. Han trenger definitivt å skjerpe seg, men at det blir opp- og nedturer må påregnes.

Forøvrig er det fortsatt et ganske stort rom fremfor midtstopperne som er vel lett å utnytte. Ellers bra førsteomgang og grei kamp.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...