Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool v Crystal Palace

The Doctor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Enkel og grei førstepost. Forøvrig enig angående at det blir Sturridge-Suarezshow. Forventer 3 poeng her og ligatopp til søndag. Selv om Palace aboslutt ikke er walkover-lag.

Lucas er ute, så tror Liverpool bruker Henderson i den posisjonen og inn med Alberto\Aspas\Sterling. Ellers uendret tropp fra Sunderlandkampen.

5J6re.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Etter Villa knuste Arsenal, Southampton slo Liverpool, WBA slo United og Cardiff slo city vil jeg påstå at INGENTING er bænkers denne sesongen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vil anta det. Ingen andre ''store kamper'' kl 16.00 og desverre for resten av lagene i PL så blir kun United,chelsea,Liverpool og arsenal prioritert.

Men bra for oss. :D

Lenke til kommentar

Synd Allen er skadet, hadde likt å sett ham spille nå i Lucas sitt fravær. That being said, greit for Henderson å få spille sentralt. Drittlei de horrible innleggene hans fra kantposisjonen.

Lurer på om Agger er klar igjen? Mange vil nok være uenig med meg her, men tror det kunne blitt bra med Toure på høyre vingback, og Skrtel-Agger-Sakho i midtforsvaret. Toure gir ekstra defensiv trygghet, og har vært overraskende god fremover. Vi ville ikke tapt noe offensivt heller, da Henderson har mer løpskraft enn Lucas og ville vært med mer fremover enn ham. Fikk hvertfall sansen for 3-5-2 formasjonen, og tror det også er den mest optimate for den beste 11'n vi kan stille - dermed hadde det vært greit å fått litt videre matchtrening i den.

Tror Aspas og Sterling er foran Alberto i køen, selv om jeg syns det er på tide sistnevnte får en sjanse fra start. Alt i alt - mange muligheter!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Etter Villa knuste Arsenal, Southampton slo Liverpool, WBA slo United og Cardiff slo city vil jeg påstå at INGENTING er bænkers denne sesongen.

Det er det som er så bra med EPL i motsetning til Bundesliga og La liga. Ingen enkle kamper, verken hjemme eller borte.

Når det er sagt: 3-0!

Endret av indahla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...