maedox Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Usikker på om dette er rett plass, men jeg vil bare melde tilbake at layout og design er enormt stort på Nexus 7. Den har som kjent 7 tommers skjerm og 1920x1200 pikslers oppløsning. På Galaxy S4 med 1920x1080 ser det rimelig bra ut. Jeg bruker Chrome på begge enhetene og har prøvd både med og uten «request desktop site» aktivert. Adressene jeg har prøvd er blant annet www.tek.no og www.hardware.no, altså ikke m.tek.no osv.. Se vedlegg for eksempel. Forumet her er forøvrig i mer brukbar størrelse. :-) Endret 4. oktober 2013 av maedox Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Forsåvidt samme her. Galaxy Tab 2 7" til venstre og Nexus 7" til høyre. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Med Firefox ser det bedre ut, så det ligger vel i koden som velger stylesheet. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hei Nettsiden vår blir dynamisk i bredden og tilpasset mindre skjermer på oppløsninger som er mindre enn 750px i bredden. Her er det vel en forskjell mellom nettleserne på mobilen din hvordan de leser meta-tagen som sier hvordan siden skal se ut. Du får mobil-versjon i Chrome, og vanlig versjon i Firefox. I tillegg ser jeg at du i Chrome ikke får lastet de riktige skrifttypene, slik at for eksempel menyen brekker ned en linje. Ettersom mobilene får høyere oppløsning burde vi kanskje sette ned grensen litt, slik at du ikke får mobilutgaven på de største skjermene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå