eisa01 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Tenker å skaffe en tørketrommel og plassere den på kjøkkenet, da jeg er lei av å ha stua full av tørkestativ. Det er teknisk sett plass på badet oppå vaskemaskinen, men to små skap er hengt opp på veggen som vil blokkere. Leier, så kan nok ikke endre på det. Vil dette gå bra? Er det noe ekstrautstyr man må ha når den ikke står på et våtrom? Endret 4. oktober 2013 av eisa01 1 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg tror jeg først ville snakket med utleieren om han vil ta ned skapene eller om det er OK at du gjør det. Å lage plass for tørketrommel på badet kan sees på som en oppgradering av leiligheten som utleier kan være positiv til. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Jepp, kan kanskje høre med dem om det, de hadde planer om å flytte tilbake igjen om to år. Men bortsett fra det, vil det gå bra? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Om det går bra å sette en tørketrommel på kjøkkenet? 1: Har du plass til den? 2: Er det stikkontakt der du skal ha den, eller må du ha elektriker først? 3: Skal du ha en med vannbeholder som du selv tømmer (lettest å plassere, men unngå å søle for mye) eller en med slange til avløp, eller en som sender damp ut av veggen (de to siste er litt mer komplisert å montere og finne en god plass til)? Ja, det bør gå bra å sette tørketrommel på kjøkkenet, eller nesten hvor som helst. (Ikke det at jeg har prøvd, jeg har plass til tørkestativ på godt ventilert bad.) Det er selvsagt praktisk å ha den nær vaskemaskinen, og ikke i et helt annet rom. Endret 7. oktober 2013 av Svinks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå