AnonymDiskusjon Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg har den siste tiden "lett" etter ei dame. Altså, er ikke desperat. Men har mer prøvd å sjekke opp damer på byen, tar kontakt osv. Har det egentlig veldig fint men ønsker noen å dele livet med. Men jeg har en teori om at jeg ikke finner den personen om jeg aktivt prøver å sjekke damer. Som sagt drar jeg ikke ut på byen kun for å sjekke damer, hovedsaklig skal jeg ha det gøy. Men nøler ikke om jeg ser noen jeg liker, eller pluttselig befinner meg i en samtale med ei jeg liker. Men, som dere skjønner har jeg ikke funnet ei jeg faktisk kunne tenkt meg noe seriøst med. Og har begynt å tenkt at kanskje jeg skal droppe sjekkinga. Ikke sitte på gjerdet, men bare være litt care til å finne ei. Tenker som så at om jeg gjør det så kommer det ei som er "perfekt" til slutt. Spørsmålet mitt er om dette er noe lurt? Med care mener jeg at jeg ikke prøver å sjekke opp noen. Men heller bare snakker med alle som det faller seg naturlig å snakke med. Skal sies at jeg egentlig har møtt ei jeg liker veldig godt. Men har ikke snakket mye med hun. Og mistenker at hun ikke liker meg. Da hun egentlig ikke tar så mye initiativ til en samtale. Så egentlig har jeg gitt opp hun, men vurderer å kontakte henne på facebook. Men vet ikke helt om det er en god ide. Altså, hun vet godt hvem jeg er, men samtidig er jeg egentlig ganske random, om dere skjønner. Tror dere dere det er lurt å ta kontakt på facebook? Hvordan reagerer folk på å bli kontaktet av en litt random person på facebook? Anonymous poster hash: a532d...b67 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Byen er ikke nødvendigvis rette stedet å finne den rette partneren heller, da. Kanskje du kan prøve å komme deg inn i noe sosialt innen noe du engasjerer deg for? Fotokurs, fjellklatring e.l. Det går også an med nettsjekking, der skriver du jo om deg selv, og en eventuel match ser hva dere har til felles og vise-versa.Hvorvidt du er lei av å lete og vil være 'care' eller ikke, vet du nok best selv.Det er da vel helt greit å starte en samtale med bekjente på facebook. Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 ikke tenk på det, en dag så kommer den rette helt uforventa. nyt livet som singel enn så lenge Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Men, som dere skjønner har jeg ikke funnet ei jeg faktisk kunne tenkt meg noe seriøst med. Og har begynt å tenkt at kanskje jeg skal droppe sjekkinga. Ikke sitte på gjerdet, men bare være litt care til å finne ei. Tenker som så at om jeg gjør det så kommer det ei som er "perfekt" til slutt. Spørsmålet mitt er om dette er noe lurt? Med care mener jeg at jeg ikke prøver å sjekke opp noen. Men heller bare snakker med alle som det faller seg naturlig å snakke med. At det kjem ei perfekt heilt ut av det blå kan du ikkje rekne med, men du leiter kanskje litt på feil plass. Generelt er ikkje det å finne fast forhold på byen det lettaste. Utgangspunktet er kanskje at begge er litt bedugga og pratar om eit eller anna vrøvl. Mange treng meir tid på å bli kjent. Får du eit telefonnummer kan det sjølvsagt lede til noko om det har kontakt i andre situasjonar. Det høyrest ut som du heller burde sjå på omgangskrets, aktivitetar, private festar ol. Klart, er det ikkje noko potensiale der så må du utvide omgangskretsen eller halde fram med å sjekke opp tilfeldige på byen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå