theHerd Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Litt "overraskende" at enkelte Liverpool-fans er mer aktive i våre kamptråder enn i deres egne.. Kanskje de ser på egne kamper, i stedet for å skrive i en kamptråd underveis? Endret 5. oktober 2013 av theHerd 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hva er det med venstrevingene våre og straffefeltet... Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Nå må ikkje Januzaj bli lik Young. Dvs få det samme rykte... Endret 5. oktober 2013 av Nickless Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Flaut. Sett ham ut en måned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Det hadde blitt straffe under Ferguson. Flott dømt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Fysj FILMING!! ÆSJ STERLING. 7 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Enda en Ashley Young, akkurat det vi trengte. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Svakt av Januzaj det der, forventer bedre av godgutten Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kanskje de ser på egne kamper, i stedet for å skrive i en kamptråd underveis? Så de ser ikke på kampene når det er United v Liverpool? Ser på kamper....jeg ser på kampen jeg også. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kanskje de ser på egne kamper, i stedet for å skrive i en kamptråd underveis? Ja, er ikke alle som kan gjøre flere ting på en gang. 3 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Så de ser ikke på kampene når det er United v Liverpool? Ser på kamper....jeg ser på kampen jeg også.Da er du god på touch.. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Ja, er ikke alle som kan gjøre flere ting på en gang. Å sitte på forum for å skrive midt under en fotballkamp (eget lag), er helt latterlig i mine øyne. Kan aksepteres om man ikke har mulighet for å dra på pub/har kanalen og dermed må sitte med en ræva stream. Endret 5. oktober 2013 av theHerd 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Nærmere 2-0 enn 1-1, dette her. Jeg tror det kan bli lukrativt å tippe mot United i år selv om det smerter meg å si det... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Å sitte på forum for å skrive midt under en fotballkamp (eget lag), er helt latterlig i mine øyne. Ja det er vel lettere å se på United-kamp og skrive. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ja, er ikke alle som kan gjøre flere ting på en gang. Ikke alle som velger å sitte på pc'n å være på facebook, forum, FM og youtube under kamp heller. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 ADNAN JANU-MOTHERFUCKING-ZAJ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå