PSV Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hadde jeg hatt teknikk bedre enn en lyktestolpe kunne jeg gått rett inn på laget i dag, for angrepsbevegelsen fremover er sjokkerende dårlig. Gir kun Januzaj godkjent i 1.omg, resten er under til langt under pari. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Liverpool > Sunderland > United 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Liverpool > Sunderland > United Det kommer fra en Liverpool-fan? Surprise. Endret 5. oktober 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Er det kun Januzaj som klarer å ta ned en ball på dette laget her? Nani legger ned relativt vanskelige baller lett, men når han får lette baller så er jo touchet helt ræva. Huff. Men fortsetter det slikt så kommer hvertfall United til å gålle. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Det kommer fra en Liverpool-fan? Surprise.Fact, never the less 2 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Liverpool > Sunderland > United Basert på starten av en sesong? Wow, du kommer til å bli skuffet i Mai... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Liverpool > Sunderland > United 20 > 19 > 18 > 17 > 16 Hva spiller vi? 6 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Basert på starten av en sesong? Wow, du kommer til å bli skuffet i Mai... Så, så - litt motgang må alle dere bandwagoners tåle. Kan ikke vinne hvert år. 1 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Så, så - litt motgang må alle dere bandwagoners tåle. Kan ikke vinne hvert år. Aah, elsker når supportere fra andre lager prøver å fyre opp under, finnes ikke noe bedre Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Schmeichel: One of the best saves I've seen in the Premier League. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Litt "overraskende" at enkelte Liverpool-fans er mer aktive i våre kamptråder enn i deres egne.. Endret 5. oktober 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Huffda Moysern, nå strør du greit! Belgieren ser så jævlig bra ut, eneste positive denne sesongen. Litt "overraskende" at enkelte Liverpool-fans er mer aktive i våre kamptråder enn i deres egne.. Etter 230år bak oss? Vel undt så lenge det varer, litt av greia med å være "rivaler" dette. Banter på jobben osv. Blitt så gammal og trist at jeg gir faen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ser ut til å være trenden blant alle som ikke holder med United. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hva spiller vi? Bitre. Litt "overraskende" at enkelte Liverpool-fans er mer aktive i våre kamptråder enn i deres egne.. Når det er Liverpool-kamp prøver jeg å fokusere mest på selve kampen, ikke forumet. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Bitre. Når det er Liverpool-kamp prøver jeg å fokusere mest på selve kampen, ikke forumet. Samme her. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Litt "overraskende" at enkelte Liverpool-fans er mer aktive i våre kamptråder enn i deres egne..Hver sin glede.. PS: du er fæl til å redigere innleggene dine.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kom igjen nå, tenk Aston Villa i fjor! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Red Army, DDG og Adnan gir meg bennern hele natta lang. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Bitre. Når det er Liverpool-kamp prøver jeg å fokusere mest på selve kampen, ikke forumet. Mja, blir sånn av så mange pokaler. Endret 5. oktober 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 PS: du er fæl til å redigere innleggene dine.. Unnskyld. Finnes det mange tutorials på hvordan man redigerer innlegg? -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå