smort1 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Transparent view! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 He..he, ja ser nesten ut som landskapet er trandsparent gjennom bygningen! Godt gjort å formidle det slik, blir litt lurt Bra detaljer i bildet ellers også ! Hilsen Terje Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 He..he, ja ser nesten ut som landskapet er trandsparent gjennom bygningen! Godt gjort å formidle det slik, blir litt lurt Bra detaljer i bildet ellers også ! Hilsen Terje Takker, Terje! Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg er ening med Terje der. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg er ening med Terje der. Takker, Kai Petter! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hei, SveinnMM. Jeg forstår godt at det er en fornøyelse å vandre i dette vakre (kultur-)landskapet, der motivene ser ut til å være legio ! De bildene du har presentert i denne serien, har en behagelig og innbydende "renhet" etter min oppfatning, - noe som vel har sammenheng med det friske, grønne gresset som kontrast mot en blå bakgrunn av himmel, hav og (relativt) høye fjell. PS : Speilingen i hotellets glassfasade er spektakulær, - godt gjort, SveinMM ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Hei, SveinnMM. Jeg forstår godt at det er en fornøyelse å vandre i dette vakre (kultur-)landskapet, der motivene ser ut til å være legio ! De bildene du har presentert i denne serien, har en behagelig og innbydende "renhet" etter min oppfatning, - noe som vel har sammenheng med det friske, grønne gresset som kontrast mot en blå bakgrunn av himmel, hav og (relativt) høye fjell. PS : Speilingen i hotellets glassfasade er spektakulær, - godt gjort, SveinMM ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker så mye, Albert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg