Terje Solfugl Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Mamma er tryggest Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Et utrolig familiært glansbilde. Her stemmer det meste :-) Mvh Melvin Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Fabelaktig formidlet familielykke! Nydelig, rett og slett! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hei, Terje. Den som ikke blir rørt av et slikt bilde, er en medisinsk sensasjon uten å vite om det, for hittil har begrepet "et hjerte av stein" bare vært en talemåte ... . "Fullkommen idyll" kunne vært en alternativ tittel på dette bildet, Terje, - du har en evne til å få fram særegne kvaliteter i portrettene dine. Det har fått meg til å fundere på følgende: Hender det ofte at kjente fotografer kommer og ber om råd, eller rett og slett stiller spørsmål, - som for eksempel "Hvordan får du det til ? Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Albert Tusen takk, men jeg har kun publisert bildene på denne siden . Er ikke opptatt av omtale og den slags..er egentlig så jordnær at det er pinlig . Kommer aldri til å ta betalt for mine bilder..gir det bort gratis med godt hjerte, til dere ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg