Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Spørsmål angående Windows 8 64bit

Anbefalte innlegg

Hei, Har kjøpt windows8 64bit så lurer jeg på hvor mange ganger produkt nøkkelen kan brukes?
Kan jeg installere windows8 på en annen pc med samme produkt nøkkelen uten problemer?
Eventuelt hvor mange pcer kan jeg installere windowsen på med samme produkt nøkkel og hvor mange ganger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer vel an på hvilken W8 64 du har kjøpt. OEM? Oppgradering? Professional? Hvor mange pc'er du kan bruke på lisensen på bør vel også stå på DVD'en eller i dokumentene som følger med.

Det er OEM. Står veldig lite om det i esken, er bare windows plata og produkt nøkkel.

Lenke til kommentar

Greit! Takker for svar! har en pc nummer 2 som jeg også ville ha installert win8 på men da må jeg kjøpe en lisens til da.

Det er ikke noe problem å skaffe seg gratis windows i dag, bare sånn at du er klar over det. Hadde jeg kjøpt ny lisens for alle maskinene som går ut og inn av huset her hadde jeg brukt sikkert 50k i året på det, og jeg har vell egentlig aldri noen gang betalt for windows.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem å skaffe seg gratis windows i dag, bare sånn at du er klar over det. Hadde jeg kjøpt ny lisens for alle maskinene som går ut og inn av huset her hadde jeg brukt sikkert 50k i året på det, og jeg har vell egentlig aldri noen gang betalt for windows.

Hvordan skaffer jeg meg gratis windows? Nå har jeg jo win8 64bit platene men trenger vell produkt nøkkel på hver maskin?

Lenke til kommentar

Selv ga jeg 1300kr for Windows 7 som jeg kunne flytte over på hvilken som helst pc, men selvfølgelig kun en av gangen. Må nå ha veldig mange pc'er inne av gangen, (omtrentlig 38 stk med OS på), for å komme opp i den summen der pr. år

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...