AnonymDiskusjon Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 hvordan ville du forsvunnet helt...? Anonymous poster hash: 14dcb...c7a Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hva mener du egentlig med forsvinne? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Hva mener du egentlig med forsvinne? for eksempel : stikke av, dø, flytte ....osv Anonymous poster hash: 0e5ba...f0d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 hvordan ville du ha forsvunnet fra livet ditt , familie, venner osv... Anonymous poster hash: 0e5ba...f0d Lenke til kommentar
Populært innlegg Kjøleskap Skrevet 4. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg ville ringt en bestemt støvsugerforretning og spurt etter et støvfilter for en Hoover Max Extract 60 Pressure Pro. 10 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det spørs da virkelig på hvilken situasjon som er. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Vil du ha tips til hvordan du selv kan gjøre dette? 2 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Skift telefonnummer, slett facebook, skift navn, flytt. 1 Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Skift telefonnummer, slett facebook, skift navn, flytt. Ja, slette alle mulige spor. Folkeregisteret har i utgangspunktet ikke lov å oppgi opplysninger, men ville også sagt ifra der at du ønsker å være inkognito. Du kan jo risikere å bli meldt ettersøkt til politiet. Aller sikrest er kanskje å flytte utenlands i tillegg. Men det vil jo være litt slemt overfor pårørenda da, selv om dere ikke skulle ha et godt forhold pr idag. Endret 4. oktober 2013 av Fjellvåken Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg hadde bare pakket det viktigste og dratt. Reist med buss eller tog som gjør at jeg ikke trenger å oppgi navn. Fått meg en eller annen svart jobb når jeg hadde funnet meg et sted i Skandinavia jeg ville bo. Blir ikke bedt om pass på grensa i Skandinavia, derfor blir jeg heller ikke registrert. Kanskje couchsurfet og dumpsterdive frem til jeg hadde en svart jobb og kunne leie leilighet. Så hadde jeg leid leilighet under et pseudonym. De aller færreste private utleiere sjekker ID når de leier ut. Hvis de gjør det så går man bare videre til noen andre. 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Laget noen falske lønnsslipper og søkt boliglån i DNB (liker ikke DNB) og deretter overført pengene på en hemmelig konto i Sveits før jeg tok dem ut når jeg ankom Thailand... Brukt noen lapper på å skifte identitet for så å leve livets glade dager i det fjerne asia!! Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Jeg ville ha pakka sekken og dratt på telttur Endret 11. mai 2020 av heblilla Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Jeg hadde tatt bussen langt vekk. Så hadde jeg slått meg til ro og begynt å snakke på en annen dialekt, eller gebrokkent norsk. Jeg hadde også lagt på meg litt, også farget håret. Endret 27. november 2013 av -Twix- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg må bare: Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Om du er over 18 så er det vel bare å flytte. Innenfor EU så krever det jo ingenting egentlig, bare en enveis billett for hvor du har lyst til å dra. Og ja, du blir jo sikkert sporet opp om noen virkelig vil finne deg, men hva skal de personene i så fall gjøre? De kan jo sende deg meldinger, eller ringe, men du velger jo selv om du vil svare. De kan banke på døren, men du velger selv om du vil åpne. De kan stoppe deg på gaten, men du velger selv om du vil ignorere det. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Ja, slette alle mulige spor. Folkeregisteret har i utgangspunktet ikke lov å oppgi opplysninger, men ville også sagt ifra der at du ønsker å være inkognito. Du kan jo risikere å bli meldt ettersøkt til politiet. Aller sikrest er kanskje å flytte utenlands i tillegg. Men det vil jo være litt slemt overfor pårørenda da, selv om dere ikke skulle ha et godt forhold pr idag. Det var en veldig spennende dokumentar om akkurat hvordan gjøre dette, og hva som var viktg å ha kontroll på . Rdar/mobiltelefon ..bla. bla. Den kunne man se på youtube, men husker ikke hva den heter. Endret 5. desember 2013 av ZPAS Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Fant nettopp ut at den het "Track me if you can"(discovery channel) .En HD video på youtube kunne jeg ikke finne fordi noen har blitt slettet pga lengde, eller av brukern selv. Edit: her kan du se den i ok grafikk: http://12160.info/video/track-me-if-you-can Endret 5. desember 2013 av ZPAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå