kthjorpthjopøri Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Fikk i dag prøve nobligan av legen. siden parasett+ibux ikke lenger er nokk Men nobligan 50mg har. appsolutt ingen efekt. Mangler jeg reseptorer? sjangsen for en feilproduksjon er jo nermest null? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Tramadol som er virkestoffet i Nobligan ligger sånn høvelig midt på treet i forhold til smertedemping. Du kan melde tilbake virkning til legen din og få vedkommende til å prøve noe annet. Bruker du opioider for å dempe smerte gjør du mer eller mindre en deal med djevelen. Når cellen som har badet i opioider deler seg vil den nedregulere antall reseptorer som et mottrekk, og det vil igjen skape avhengighet, og en stadig økende doseingsspiral er i gang inntil det ikke lengre funker. Ibogaine ser ganske interessant ut for å komme over dette problemet. En dose med dette psykedeliske stoffet ser ut til å trigge en permanent produksjon av norabogaine i hjernen, noe som fjerner behovet for opiater. 2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Endret 5. oktober 2013 av vidor 1 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Prøv heller sativex for smerter.. Endret 5. oktober 2013 av DaniNichi Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Nobligan har nærmest ingen smertestillende effekt. Be om noe annet, det er ikke feilproduksjon. Anonymous poster hash: 81476...b47 Lenke til kommentar
06855885447 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Nobligan har nærmest ingen smertestillende effekt. Be om noe annet, det er ikke feilproduksjon. Anonymous poster hash: 81476...b47 Trodde Nobligan var effektivt, B-preparat også. Men virkestoffet er ikke en veldig sterk opioidagonist, men det øker andre stoffer som får smerten til å ikke bli så ille. Men så er det jo avhengig av hvilken type smerte en har og hvem som tar det. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Har ikke mye snøring. Men det spørs jo hvordan type smerter du har, muskler, verk osv. Jeg slet med en muskel i hoften som gjorde det svært vondt og vanskelig og gå. Nobligan halverte smerten og jeg kunne gå. Bivirkningene mine var kløe og svimmelhet når jeg hadde tatt 100mg totalt. Nobligan skal blandes med andre smertestillende for bedre effekt. Ibuprofen og paracetamol. Palagin Forte virket på meg sløvende og varmefølelse. Hjelper på verk javisst. Men kortvarig effekt for meg. Jeg har testet rundtomkring 200mg nobligan og 3 palagin forte. Så min erfaring er ikke så stor. Skulle jeg ha valgt så ville jeg ha tatt nobligan. Tror den virker lengere. Bonus er at det er angstdempende! Kan dermed ikke brukes sammen med SSRI. Jeg tror man skal aldri forvente at smertene blir borte hvis de er sterke, men redusert. Ibuprofen virker litt på meg, paracetamol ikke så mye. Eller så kaller jeg det for smurfedrops. Bare tull. Lykke till! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå