Gå til innhold

CS-GO Disconnects i matchmaking


Anbefalte innlegg

Jeg spiller en del CS-GO på matchmaking, ettersom ranking er det som får meg til å ønske å spille mer, men jeg har et problem. Når jeg spiller en match og som regel er godt uti den, får jeg en en dc som sier: Warning. Connection Problem, Timeout in og alt det der. Noen som har et svar på hva dette kan være, eller hvordan man fikser det? Gjelder ikke bare meg, folka i klanen kan få disconnect samtidig som meg, når vi ikke deler nett. Er vel bare ræva servere...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Har ca 50 mm-kamper nå og har falt ut 1 gang pga disconnect.

De andre jeg spiller med har store problemer med disconnects.

 

Jeg vet ikke eksakt hva som forårsaker det, men jeg kan liste en del av tingene jeg har gjort.

 

  • Åpne porter i ruteren. 3478, 4379-4380, 27000-27050 (TCP og UDP) Den siste rekken der er for MM. Står beskrevet på Steam sine sider. Link
  • Øke verdien for nettverkstruping i Windows. Link
  • Senke verdien for Game browser ping. Høyreklikk på Steam > Settings > Downloads. Verdien står på automatisk. Sett den til en verdi under 500. (Jeg har 250)
  • Senke verdien for MM Ping. Start CSGO > Settings > Gameplay > Max Acceptable Matchmaking Ping. Sett den til en verdi under 500.
  • Endre oppstartsvalg for CSGO. Høyreklikk på CSGO i Steam > Properties > Launch Options. Legg til: -processheap +gl_nullqueries 1 (Begge disse kommandoene skal egentlig ikke ha noe påvirkning i spillet lengre, men jeg har dem der. *placeboeffekten er stor*)
  • Kjøre en autoexec.cfg med høyest mulig verdier serveren kan gi deg. Mine innstillinger (med engelsk forklaring):

 

 

cl_interp "0" (calculates all the posibilties of where a player could be on the map, the lower the better)
cl_interp_ratio "1" (same as above)
cl_cmdrate "128" (This is the number of times per second the client informs the server of your actions)
cl_updaterate "128" (times per second the sever informs you what’s going on on the map)
rate "80000" ( This is the maximum bits/second the server will send to your client, 80000 is good.)
fps_max “129” (the maximum framerate ( images/second) you want your CS:GO to refresh on)

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...