sola2000 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 kan noen hjelp meg? jeg får ikke åpnet lol. jeg trykker og trykker men ingenting kommer. Jeg er ganske ny i spillet men er i lvl 5 forresten så bruker jeg mac Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 kan noen hjelp meg? jeg får ikke åpnet lol. jeg trykker og trykker men ingenting kommer. Jeg er ganske ny i spillet men er i lvl 5 forresten så bruker jeg mac Det er lettere for folk å svare om du forteller hvilket spill det er snakk om Lenke til kommentar
Munty Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg ville startet med de to første tingene man bør gjøre i en slik situasjon. Omstart av maskinen, og om det ikke virker, reinstaller spillet. Alt med LoL lagres på Riot sine servere, så ingenting blir borte om du reinstallerer. Det er lettere for folk å svare om du forteller hvilket spill det er snakk om Han snakker nok om LoL - League of Legends Lenke til kommentar
sola2000 Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 ska fjøre det du sier Han snakker nok om LoL - League of Legends haha. det var litt av en tulling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå