BirgerCaC Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Når jeg skal laste opp en video til you tube så vil den ikke la seg laste opp. You tube forklarer at problemet er at videoen er i bredskjermformat (16:9) Vet noen hvordan man endrer formatet på videoen? -Tusen takk Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 du kan bruke program som windows movie maker feks, og rendere videoen til riktig format ;9 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Ok, jeg skal prøve det Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Nå fungerer ingen av videoene min på you tube. Beklager noe gikk galt vi er overbelastet er den beskjeden jeg får Hvorfor er det ingen av mine videoer som fungerer? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 "vi er overbelastet" kan bety at problemet er hos youtube akkurat nå, hvis videoen er større enn en viss størrelse må du endre noen instillinger i youtube, men da skal du få beskjed om at den er for stor Har selv brukt Sony Vegas og Windows Movie Maker til å rendere til youtube lenge uten problem prøv den her feks. http://www.youtube.com/watch?v=mPoywUMSBSw Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 "vi er overbelastet" kan bety at problemet er hos youtube akkurat nå, hvis videoen er større enn en viss størrelse må du endre noen instillinger i youtube, men da skal du få beskjed om at den er for stor Har selv brukt Sony Vegas og Windows Movie Maker til å rendere til youtube lenge uten problem prøv den her feks. http://www.youtube.com/watch?v=mPoywUMSBSw Ja, jeg greide å endre formatet på videoen, men problemet nå er at den gamle videoen med bredskjermformat er til behandling står det og når jeg prøver å slette videoen som er til behandling så fungerer det ikke, men jeg regner med at det løser seg snart slik at jeg kan laste opp en ny video med rett format Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 hehe ja, hvis du laster opp en ny vil de være 2 uavhengige videoer, sett den som er uferdig til privat, og så sletter du den når youtube er ferdig å tukle med den Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg har slettet de to som ikke fungerte nå så nå har jeg en som fungerer! Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 At de står til behandling skal ikke du gjøre noe med. La de stå til de er ferdige. Er en prosess som alle filmer går gjennom før de blir publisert. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Ja, men de andre filmene mine har det gått bra med. Denne filmen det dreier seg om stoppet på 95 % også kom det en rekke feilmeldinger opp som ikke skulle være der. Men jeg lastet opp i en annet format og det fungerte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå