Spursmann Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei Har et Abit kt7a mobo. Systemet er ikke overklokket. Men KAN selvfølgelig være noe som er feil innstillt i bios...klokke- hastigheter e.l. Har en trådløs mus og tastatur.. Når jeg scroller i IE....hører jeg en skurring i høytalerne.. (Lydkort Sb 128 pci) Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan bli kvitt problemet? På forhånd takk Lenke til kommentar
z10an Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 det er det rareste problemet jeg har hørt .... prøv med et annet lydkort . gamle lydkort kan være litt treige slik de blir lett påvirket av ting du gjør.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 hvilke drivere bruker du ? de som ligger i windows eller de du har på cd/lastet ned i fra nettet ? Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvis det trådløse utstyret bruker radio (ikke IR) kan det slikkert slå inn på høytalere slik GSM gjør. Prøv å flytte mottakeren vekk fra høytalere og høytalerkablene. Lenke til kommentar
HawP Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Kan det kanskje være hvitstøy (white noise)...? Selv om nyere lydkort er bedre skjermet mot dette... Men isåfall kan du jo forsøke å sette lydkortet i en annen slot, prøv en som er så langt unna de andre komponentene som mulig... evt. kombiner dette med andre/nyere drivere... Lenke til kommentar
Spursmann Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Lydkortet er jo ganske gammelt, kan jo være noe der Har også hatt problemer med skurring i enkelte spill Feks MOHAA. Har prøvd både win2k driverne - og drivere fra nettet. Skal teste å flytte kortet til en annen port..KAN jo være forstyrrelse fra en annen kilde...som en her skrev På forhånd takker : ) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det har ikke noe nytt fenomen du har opplevd. En kamerat har akkuratt samme problemet, selv om han ikke har noe trådløst utstyr. Han bruker Win 2000pro. Han har ikke klart å finne ut av problemet. Det gjelder KUN når du scroller i IE for deg også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå