Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Ipad fungerer ikke!

Anbefalte innlegg

Hei! Ipaden ''restarta'' av seg selv og ba om både språk og land (som om den var helt ny igjen på en måte). Dette skjedde fordi jeg byttet passord på ipaden, og en kompis av broren min tastet inn feil passord 1 million ganger.... Jeg har hatt den i .. 1-2 år.

Da det kom til det punktet der den ba om Apple-ID, sto det ''kan ikke koble til tjeneren (hver eneste gang jeg tastet inn brukernavn og passord)''.

Jeg bestemte meg for å koble den til itunes via Pc'en, og laste ned den nyeste versjonen (IOS 7) av en eller annen grunn, haha! Nå ser ipaden helt ny ut, men jeg hadde fortsatt samme problem. Da det kom til det punktet der jeg skulle logge på iCloud, gikk det ikke. Nettet fungerte fint, så det var ikke på grunn av det.

Etterpå bestemte jeg meg for å bare ''konfigurere ipaden fra scratch'' (det var ett av valgene, de andre to var å koble til via itunes eller logge på iCloud). Nå fikk jeg det endelig til! Jeg var inne på ipaden, men da jeg gikk inn på App Store, ville den ikke la meg logge på. Nå er både spillene, musikken og bildene slettet og jeg sitter igjen med en ubrukelig ipad som kun har kamera, kart og diverse. Haha, hjelp? (PS: jeg forklarer litt rart, det vet jeg, men jeg håper dere forstod likevel).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...