AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Okei, dette er merkelig, for kjæresten min svarte i det lange svaret over her. Han liker nemlig å snoke på ting jeg driver med og finne ut alt om meg. Tror ikke han skal bekymre seg for å ha mer sex med meg i nærmeste fremtid. Dette er bare ekkelt og ubehagelig! Anonymous poster hash: abd85...859 3 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hvis jenta begynner mase om sex og jeg ikke har lyst er det bare enda mer turnoff. Er ikke alltid man har lyst å ha sex, selv om det høres litt sprøtt ut. Men om det varer over tid har jeg erfart at det er pga partneren er usikker på forholdet.. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Eg huska engang i 2006 eg måtte avslå min daværende kjæreste. Hun hadde spysjuka og det var VM finale, sånn ellers må en mann være mann. Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hvordan har det gått her da? Synes det var litt unøvendig av deg å svare han på den måten TS.. han kom med en lang, klisjeaktig avhandling om at han elsket deg, så får ikke han sex plutselig pga at han ble litt nysjerrig? I starten syntes jeg egentlig synd på deg pga du ikke fikk sex, men nå syntes jeg egentlig synd på han pga han får ikke sex.. makan altså 2 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Finn deg en ny mann. Er mange hundre millioner bra mannfolk der ute, hvorfor ta til takke med en som er grei nok? Du finner garantert en mann med de kvaliteter din nåværende type har, men med høyere sexdrift. Valget burde være enkelt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Så så, herr Arbeidsledig, alt går bra på våre vegne og vi har fortsatt masse deilig sex Ta det helt med ro. Finnes ikke en eneste mann der ute som er bedre enn denne fyren. Kommer ikke til å forlate ham for hele verden. Anonymous poster hash: abd85...859 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg