Gå til innhold

IT-Jobb søkes

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg driver å ser finn.no etter en IT-jobb men de fleste jobbene har krav om min. 3 års arbeidserfaring etc. Men hvordan skal man kunne komme seg inn i en slik bransje da?

Litt om meg:

Jeg er 22 år og er nyutdannet med bachelorgrad innenfor IT. Jeg har prøvd å søke jobb i Oslo/ Østlandet og i Stavanger men har ikke fått noe napp. Prøver hovedsaklig på IT support jobb. Har dere noen tips til hvordan jeg skal gjøre det bedre. Evt kjenner dere noen som trenger en IT person eller trenger din firma en person til. Så er jeg sikkert den rette. Send meg en PM da vel.

Hilsen en frustrert.

• rep_up.png
  • 0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet du hva, selvom de skriver hva de forventer av deg, som feks. du må det og det...men du ikke har feks. 1-4 av hva som "forventes" så bør du bare søke uansett, du vet aldri :)

Bare fortsett å søke, på absolutt alt, IT er jo innenfor alt, sykehus, skoler, politiet osv.

Fortsett å søke fortsett å søke :))

Lenke til kommentar

Som sagt over her. Søk på stillinger selv om du ikke innfrir alle kravene.

Hvis du legger ut CVen din er det sikkert flere som kan komme med kommentarer.

Og til slutt, ikke bare søk på stillinger du finner på finn osv. Ta kontakt med bedrifter du har lyst til å jobbe i. Møt opp med en fin CV og et smil. I det miste ring og snakk med daglig leder.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...