ATWindsor Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg vurderer å kjøpe ny mobil for å erstatte min Galaxy S2, men er det noe spennende på trappene som gjør at jeg burde vente? Jeg vil ha Bluetooth LE, NFC og Trådløs lading, men det har vel de fleste, godt kamera er også ett pluss. Er det lenge til nye spennende modeller kommer eller er det ting på gang? Skulle jeg kjøpt i dag ville det kanskje blitt en HTC one eller en Sony Z1. AtW Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Du kan vente til neste modeller fra HTC, Samsung, Apple eller Sony som kommer neste år. Du har Z1 fra Sony som er en veldig bra telefon med mange muligheter. Om det ikke haster ville jeg ventet til neste år Viss jeg trengte en ny telefon med en gang, hadde jeg tatt Samsung Galaxy Note III eller Sony Z1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Du kan vente til neste modeller fra HTC, Samsung, Apple eller Sony som kommer neste år. Du har Z1 fra Sony som er en veldig bra telefon med mange muligheter. Om det ikke haster ville jeg ventet til neste år Viss jeg trengte en ny telefon med en gang, hadde jeg tatt Samsung Galaxy Note III eller Sony Z1 Men når til neste år kan jeg forvente at de kommer? Tidlig på året? Og hva er det som er på trappene av endringer? AtW Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hvorfor ikke vente på Nexus 5 som er rett rundt hjørnet? Den har jo helt greie specs så vidt jeg har fått med meg.. Men om et halvt år har det nok allerede kommet gode rykter mot en enda bedre tlf..sånn vil det nok fortsette leeenge ;p Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det kommer alltid noe bedre om et halvt år, for min del ville jeg ventet på nexus 5. Skulle jeg kjøpt i dag, ville jeg gått for Sony Z1. (eller note 3 viss den ikke er for stor for deg) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) hvis du hele tiden skal vente på noe bedre har jeg hørt det kommer en god mobil om 1 til 2 års tid. om du skjønner tegningen. nei kjøp nå om du vil ha ny. jeg skal gå fra htc one til z1 om et par uker og gidder ikke vente på noe bedre da det alltid kommer nye telefoner. z1 er den beste på markedet nå Endret 4. oktober 2013 av Christoffero89 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 hvis du hele tiden skal vente på noe bedre har jeg hørt det kommer en god mobil om 1 til 2 års tid. om du skjønner tegningen. nei kjøp nå om du vil ha ny. jeg skal gå fra htc one til z1 om et par uker og gidder ikke vente på noe bedre da det alltid kommer nye telefoner. z1 er den beste på markedet nå Joda, jeg skjønner forsåvidt det, men avogtil er det noe nytt rett rundt hjørnet, eller det er viktige omveltninger på gang. Men virker ikke som det er noe vanvittig spennende på trappene nå i nærmeste framtid. AtW Lenke til kommentar
LMH Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hvorfor ikke vente på Nexus 5 som er rett rundt hjørnet? Yessir! Er i same situasjon sjølv og hadde nesten bestemt meg for Sony Z1, men kjem i alle fall til å vente ut oktober til N5 etter alt og døme blir annonsert før eg kjøper noko. Det går jo også rykter om ein miniversjon av Z1, men ingen offisiell informasjon ute. No som Apple har kome med fingeravtrykkleser og 64-bit kan det jo vere Samsung til dømes kastar seg på det med S5 som sikkert dukkar opp i løpet av våren, men det kan jo fort bli litt lenge å vente. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg anbefaler på det sterkeste en iPhone 5S, for den er best i hele ver … Neida, tråden har blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg anbefaler på det sterkeste en iPhone 5S, for den er best i hele ver … Neida, tråden har blitt flyttet til riktig kategori. 5S blir det neppe, skal aldri utelukke noe, ei heller IOS, men iogmed at 5S ikke frister så mye, så kommer det antakelig ikke noe på den fronten innenfor mitt kjøpsvindu heller. AtW Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Men når til neste år kan jeg forvente at de kommer? Tidlig på året? Og hva er det som er på trappene av endringer? AtW Noen av telefonene kan man sikkert bøye . Men vanlige oppgraderinger vil komme som med mer RAM, raskere CPUer m.m. Har ikke fått med meg så mye om det som skjer på mobilfronten. Kommer nok nye modeller fra og med mars 2014 til desember 2014 fra dem store i mobilfronten. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Joda, jeg skjønner forsåvidt det, men avogtil er det noe nytt rett rundt hjørnet, eller det er viktige omveltninger på gang. Men virker ikke som det er noe vanvittig spennende på trappene nå i nærmeste framtid. Hvis du ikke "må ha" en ny tlf nå, så sier det vel seg selv at du kan "sitte videre på gjerde". Det er et par større nyheter på trappene. Så kommer ~20nm* prosessorer fra ARM etter 2 år på 28nm og Intel hoster fram noe konkurransedyktig, enda kjappere LTE support (cat5+?), samt telefoner med garantert støtte for VoLTE. Vil anta at mye av det presenteres innen mai neste år slik det pleier å være. * http://www.fudzilla.com/home/item/31552-20nm-mobile-processors-in-2014 Endret 4. oktober 2013 av mandela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå