Joachim_F Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 2K overfører spillet til Steam og gir alle kundene tilgang på kritikerroste Minerva's Den.Fjerner Games for Windows fra BioShock 2 Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Dette er jo fantastisk. Minerva's Den er vel eneste i Bioshock-serien jeg ikke har spilt enda. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Minerva's Den er veldig bra. Mange meiner den er betre enn hovedhistorien. Definitivt noko du bør prøve. Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) På tide! Fikk ikke spilt DLC-en da Games for windows live klikket helt sykt, utrolig at ikke PC-en eksploderte grunnet den søppel-tjenesten.. Endret 4. oktober 2013 av morten-89 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Trenger ikke å foreta seg noe for å få minervas den? Det er ikke sånn at jeg må kjøpe det om jeg installere Bioshock senere? (altså, jeg har spillet kjøpt, men har aldri installert det) AtW Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 rapetaure edition er ute på konsoller da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Flott! Kan ikke fordra GFWL! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Flott at man kan aktivere nøkkelen i Steam i stedet for å måtte kjøpe spillet på nytt. Får håpe flere spill som bruker GfWL følger etter. Lenke til kommentar
MDD Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Endelig kan jeg spille BS2! Håper Dark Souls og Batman AA/AC følger etter, noe jeg mener å ha hørt de gjør. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Takk og pris for at GFWL er borte fra spillet. Skal feire med brus og kake i morgen. Minerva's Den dukket plutselig opp hos meg uten at jeg har gjort noe som helst. To tomler opp for 2K! Et plaster på såret for alt bryet med GFWL. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Så det var derfor jeg fikk den mystiske patchen i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå