Arodem Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Chris Sawyer skyr mikrotransaksjoner og gratisspillmodellen som pesten.Transport Tycoon er nå ute på Android og iOS Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 PERFEKT timing før jeg skal fly til USA og jeg er helt enig, vil heller betale en fast pris og ha alt tilgjengelig etter det! 3 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Locomotion sugde lut, og jeg kan vanskelig se for meg å spille "vanlig" TT etter OTTd. Nå vet ikke jeg hva CS har gjort av forbedringer i mobilspillet, men jeg gjetter at det er fint lite av betydning. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det ser mer ut som Locomotion enn Transport Tycoon Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Chris Sawyer skyr mikrotransaksjoner og gratisspillmodellen som pesten. – Spillet passer ikke inn i gratisspillmodellen, og jeg er heller ingen stor fan av måten gratisspill prøver å tjene inn penger gjennom mikrotransaksjoner og reklamer "Passer ikke inn" og "ingen stor fan av" = "skyr som pesten"? Er dette helt separate uttalelser eller er det en spinnvill mistolkning? Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 You had me at "skyr mikrotransaksjoner"! Avventer litt og ser om spillet er godt nok, men dette er jo absolutt min sjanger Sånne spill hører hjemme på mobil/nettbrett! Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Chris Sawyer skyr mikrotransaksjoner og gratisspillmodellen som pesten. ? Spillet passer ikke inn i gratisspillmodellen, og jeg er heller ingen stor fan av måten gratisspill prøver å tjene inn penger gjennom mikrotransaksjoner og reklamer"Passer ikke inn" og "ingen stor fan av" = "skyr som pesten"? Er dette helt separate uttalelser eller er det en spinnvill mistolkning? Du har nok rett. Dropper "som pesten". Resten får stå. 1 Lenke til kommentar
vamming Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 OpenTTD har vel vært ute en stund til ios og andriod Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Utrolig at de har klart å fjerne den gode, klassiske grafiske stilen og byttet det ut med noe enda styggere. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 OpenTTD har vel vært ute en stund til ios og andriod Jeg finner det ikke på norsk app store.. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Kommer det noen anmeldelse fra Gamer til dette spillet? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg finner det ikke på norsk app store.. Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.thirtyonex.TransportTycoon iOS: https://itunes.apple.com/app/transport-tycoon/id634013256 Lenke til kommentar
huf Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.thirtyonex.TransportTycoon Fixed: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.openttd.sdl Dette er OpenTTD som iMarius var ute etter. Endret 4. oktober 2013 av huf 1 Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Kommer sikkert til å skaffe meg dette etterhvert, da det blir en perfekt erstatning når jeg ikke har tilgang til openttd. Likevel ikke imponert over at det ser verre ut nå enn for ca 20 år siden... Endret 4. oktober 2013 av Wrathmont Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Kommer det noen anmeldelse fra Gamer til dette spillet? Vi har en fast anbefalingsspailte som tar for seg ti mobilspill i måneden, og det er ikke utenkelig at en vurdering av Transport Tycoon dukker opp der. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Takk for raskt svar. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 OpenTTD har vel vært ute en stund til ios og andriod Problemet (med mindre de har gjort noe siden sist jeg sjekket), er at det er en ren port av OpenTTD og UI-et fungerer ikke spesielt godt på håndholdte enheter. Det blir for smått og knotete. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Prøvde å spille på min Xperia Z men spiller lagger sykt mye. Jeg følte ikke spillet var verdt 40 kroner på dette stadiet så jeg refunderte kjøpet. Greit nok at telefonen er fullHD men den er jo fortsatt high-end så jeg mener spillet er dårlig optimalisert. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Prøvde å spille på min Xperia Z men spiller lagger sykt mye. Jeg følte ikke spillet var verdt 40 kroner på dette stadiet så jeg refunderte kjøpet. Greit nok at telefonen er fullHD men den er jo fortsatt high-end så jeg mener spillet er dårlig optimalisert. Hmm nå ble jeg skeptisk, hadde tenkt å kjøpe dette til ios. Noen som vet hvordan det yter? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg spiller dette på en iPhone 4, og det er nok mer ideelt å spille dette på en tab/pad. Det sagt; dette er absolutt ei perle for TT-fans som meg (TT var det første spillet jeg spilte, har vært ihuga Sawyer-fan siden). Stusser litt på at de markedsfører det som Transport Tycoon og ikke Locomotion, for dersom spillet er basert på noe er det definitivt sistnevnte. Flere (om ikke så godt som alle) av scenariene er hentet direkte fra Locomotion. Noen funksjoner er forenklet, som for eksempel flyplassgenerering og terraforming, men dette er bare positivt i mine øyne. Man kan ikke fjerne veibane bygget av bymyndigheter, som gjør ting litt mindre smidig, men alt i alt har man jevnt over samme frihet som i Locomotion. Er spent på å høre fra andre om spillet er like seigt på nyere mobiler/pader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå