Odriks Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hei. Har et spørsmål: Hvis man tar opp norsk skriftlig og norsk sidemål skriftelig som privatist, så vil jo den karakteren man får her erstatte karakteren man fikk på vgs. I mitt tilfelle vil en 5 i begge fag erstatte henholdsvis standpunkt og eksamenskarakter i bokmål og sidemål. Spørsmålet er om min muntlige norskkarakter fremdeles vil bestå? Lenke til kommentar
ZerothLaw Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 http://www.akademiet.no/Privatist/Fag-og-kurs/Fag/Norsk.aspx Etter det jeg kan se (kjapt), så er norskfaget tredelt, med skriftlig eksamen i hoved- og sidemål, og egen muntlig eksamen. Så det kan late til at den ikke blir påvirket. Sjekk litt på udir.no - kanskje de har noe mer spesifikt. Lenke til kommentar
Sqandal Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Har tatt norsk som privatist selv. Er nokså sikker på at den muntlige karakteren ikke lar seg påvirke av eksamener i skriftlig norsk Men greit å høre med en rådgiver likevel- bare for sikkerhetsskyld! Endret 7. oktober 2013 av Sqandal Lenke til kommentar
Odriks Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Har hørt. Lar seg ikke påvirke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå