AnonymDiskusjon Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 For noen år siden begynte penisen min å vokse litt bøyd. Den fikk en liten sving på seg mot høyre, noe som selvfølgelig egentlig ikke er noe gale i seg selv. Problemet var at jeg merket litt ømhet i penisen ved ereksjon, og når jeg kjente litt etter, fant jeg en liten, øm klump inne i penis, ca. der hvor penisen var mest bøyd (akkurat i "svingen") på høyresiden. Spesielt rett etter at jeg fikk "full ereksjon", så var det veldig øm, stikkende smerte i penis, og jeg måtte ofte vente noen sekunder (10-20) før smerten roet seg og jeg kunne gjøre det som måtte gjøres. Dette har som sagt vart i noen år, og for ca. 6 måneder siden (kanskje mer), merket jeg enda en slik klump. Denne var også inne i penis, men på undersiden. Altså jeg kjenner den når jeg kjenner etter med fingeren. Den irriterende smerten som kommer ved ereksjon, var der fortsatt, kanskje enda mer intens, før den roet seg etter 10-20 sekunder. I dag merket jeg enda en slik øm, liten klump, men denne er på venstre side av penis, litt lenger ned mot "penisroten" (hvis det er det det kalles). "Smertene" har egentlig roet seg nå. De er langt fra så intens som de var før. Men jeg lurer veldig på hva dette kan være. Den første klumpen la jeg altså merke til når penisen begynte å bli bøyd, så jeg regner med det har en sammenheng. Noen som har hørt om lignende? Noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: 74f03...058 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Her er noen søkeord du kan bruke på google hvis du er god i engelsk:) lump penis bent hurt erection Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Penisen kan bli bøyd når du har skadet den så klumpen er nok bare brusk, men kanskje best å få sjekket det opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå