Gå til innhold

ID-merking av asylsøkere


Anbefalte innlegg

Er på ingen måte nazist, bare for å ha det klart! Med utsagnet du nettopp kom med viser du i hvert fall at du ikke er hakket bedre enn verken meg og resten av det norske folk (som har møtt problemene ansikt til ansikt)
Du høres ut som en... For mange her. Kanskje du bare ikke har innsett det ennå?

 

Å, joda! Har vurdert det opptil flere ganger, men har funnet ut at jeg ikke vil ha noe med dem å gjøre. Holder meg unna slik, da de skaper dårlig rykte for oss andre.

 

På tide å klappe igjen brødsaksa lillegutt? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*kremt*

 

Får jeg minne om følgende som en vis kar skrev:

 

Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk.

 

Og

 

Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere, eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse.

 

 

Blir det noen flere tendenser til krangling nå så stenges posten og eventuelle andre reaksjoner kan bli vurdert.

Lenke til kommentar

Jeg liker dårlig å måtte presisere slikt, men siden det tydeligvis snurrer litt sent i hodet til enkelte her: JA FOR ALL DEL, DET JEG SKREV VAR DYPT SARKASTISK MENT.

 

Jeg oppnådde noe av det jeg ville: å lokke spøkelser ut i lyset. Hadde kanskje håpet at de samme spøkelsene ville forstått poenget når jeg smurte såpass tykt på, men som så mange ganger før vises igjen at en ikke skal overvurdere menneskers gode sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...