NoisyPepper Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg spiller The Elder Scrolls Oblivion, og det har tre ganger oppstått en feilmelding når jeg har avsluttet spillet og dette problemet har forårsaket at dataen har fryst to ganger. Jeg vet ikke hvorfor dette skjer og hvordan jeg kan løse det. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Oppdater grafikkdrivere/spillet/directX/lyddrivere osv Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Oppdater grafikkdrivere/spillet/directX/lyddrivere osv Jeg lastet ned den siste driveren til grafikkortet, men jeg fant ingen på hjemmesidene til produsentene av spillet og høytalerne, betyr dette at det ikke eksisterer drivere å laste ned? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Prøvd å installere spillet på nytt? obs obs, ta vare på savegame Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Prøvd å installere spillet på nytt? obs obs, ta vare på savegame Jeg har ikke spilt spillet i dag, så vet ikke om problemet er løst, men å avinstallere spillet må vel være last resort? o.o Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Å avinstallere og installere spill er jo en smal sak for de fleste og må til nå og da Er ikke alltid ting fungere som det skal Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har ikke spilt spillet i dag, så vet ikke om problemet er løst, men å avinstallere spillet må vel være last resort? o.o Last resort er å ta backup av alt og formatere. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Får alltid samme feilmelding når jeg avslutter Oblivion. Vet ikke hvorfor, men det har alltid vært sånn. Må trykke Ctrl+Alt+Del for å lukke det. Er også umulig å avinstallere spillet, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå