AppelsinMakrell Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Du er en snill person:) Meget snill og kul! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Da er alle keys sendt ut . og eneste spillet som da gjennstår er da : Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising Steam Key Ser helst at noen som ikke allerede har fått et spill får denne. men dersom det ikke er noe respons før klokken 00:00 i kveld er det åpent for hvem som helst. 2 Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Sent ute, vil ha! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Skal sende deg keyen når jeg kommer hjem i dag. 1 Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Skal sende deg keyen når jeg kommer hjem i dag. Åh, tusen takk Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 Hei igjen ! Har en Tomb Raider (2013) Steam nøkkel som jeg ikke trenger, om noen som ikke har dette spillet som faktisk kunne tenkt seg å spille det vil ha det, legg igjen en liten post så får du etterhvert en PM av meg med koden. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 PM sendt , da legger jeg tråden dø fremtil jeg kommer over en eller flere nøkler jeg ikke trenger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå