Evil-Duck Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Har noen origin og et par steam nøkler jeg ikke har bruk for liggende som jeg gjerne vil gi vekk til noen som vil ha dem . Har følgende spill : Dead Space Origin keyBurnout Paradise: The Ultimate Box Origin KeyCrysis 2 Maximum Edition Origin KeyMedal of Honor Origin KeyMirror's Edge Origin KeyBattlefield 3 Origin KeyDead Space Steam KeyMirror's Edge Steam KeyCommand & Conquer: Red Alert 3 - Uprising Origin Key Måten jeg gjør dette på er ved å stille et spørsmål og den som først tipper rett får velge et valgfritt spill. Videre kommer til å stille et nytt spørmsål fremtil alle spillene er ute eller tråden dør ut . 1. spørsmål Hvor gammel er jeg ? Spørsmål 2.Hva er min favoritt spill serie ? kan oppgi at det er en form for RPG Spørsmål 3. Hvilket parti stemte jeg på på stortingsvalget 2013 ? Spørsmål 4 Hva studerer jeg nå ? Spørsmål 5.Jeg har en eldre bror . Hvor gammel er han ? Endret 4. oktober 2013 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Runarbs har riktig svar ! hvilket spill vil du ha ? Spørsmål 2.Hva er min favoritt spill serie ? kan oppgi at det er en form for RPG Endret 3. oktober 2013 av Evil-Duck Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Baldurs Gate ! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Runarbs har riktig svar ! hvilket spill vil du ha ? Spørsmål 2. Hva er min favoritt spill serie ? kan oppgi at det er en form for RPG Wohei! Tar gjerne Mirror's Edge Steam Key eller Burnout. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 PM sendt Runarbs Ingen riktige svar hittil , men AppelsinMakrell er nesten inne på noe Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Glem det. Så nå at jeg har alle spillene fra før! Endret 3. oktober 2013 av Kontorstol Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Ingen riktige hittil . Kan nevne at svarene dere tipper har en handling som foregår i en noe feil tidsalder i forhold til det riktige svaret . Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Ikke fallout nei , kansje litt for jordnært ? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Ble vel kansje litt for lett med det siste hintet der , men L4r5 har riktig svar! hvilket spill hvil du ha ? Spørsmål 3. Hvilket parti stemte jeg på på stortingsvalget 2013 ? Endret 3. oktober 2013 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå