Ovidia2 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Bamseklem Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nydelig portrett av både jenta og bamsen! :-) Vakker, gylden bakgrunn og godt uttrykk på modellen. Veldig bra! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Tusen takk Jan Egil og Terje! Ja vakker modell og denne bamsen er min eldste egne eiendel.. fikk den da jeg var 1 år.. så den er spesiell for meg.. MVH Tove 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Virkelig godt uttrykk i dette bildet, og ekstra fin effekt med bamsen. 1 Lenke til kommentar
Tommy.Johansen. Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har funnet ut med tiden at du driver og gjemmer hint eller undertoner i bildene dine, jeg har ikke helt klart å sette fingeren på hva den røde tråden er, men jeg kommer nok fram til det en vakker dag hehe kanskje det er det som blir signaturen din i det lange løp ... Flott portrett, liker harmonien mellom modellens farve toner og omgivelsene! Mvh Tommy 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Virkelig godt uttrykk i dette bildet, og ekstra fin effekt med bamsen. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Trond Olav Løkken!! MVH Tove Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg har funnet ut med tiden at du driver og gjemmer hint eller undertoner i bildene dine, jeg har ikke helt klart å sette fingeren på hva den røde tråden er, men jeg kommer nok fram til det en vakker dag hehe kanskje det er det som blir signaturen din i det lange løp ... Flott portrett, liker harmonien mellom modellens farve toner og omgivelsene! Mvh Tommy Tusen takk for din tilbakemelding Greysccale Foto !! Ja du har rett i det du sier .. at jeg har undertoner i mine bilder ..vil ikke ting skal være så åpenlyst alltid.. takk for at du tar deg tid!! MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg