Jan Egil Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Birds Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nært og med flott komp. To herlige krabater. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Å dette var kjempenydelig.. flott og skarpt og nydelige farger og motiv! Mvh Tove Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Takk skal dere ha, Melvin og Tove! Ja, hvem kan motstå slike sjarmerende småsjarmører..... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hei, Jan Egil. Min første refleksjon da jeg så dette bildet, var : "Gandalv II". Det er ikke uten grunn at andunger ofte blir portrettert, - de har en skjønnhet som er helt spesiell ! Men av alle "andungebilder" jeg har sett, - og det er mange, skiller dette seg ut som det aller vakreste ! Skarpheten er fenomenal, - men uten å være "påtrengende", og detaljrikdommen er overveldende ! Begge ungene ser ut til å trives med oppmerksomheten, og gir meg lyst til å omtale dem som fotosubjekter i stedet for fotoobjekter ... ! Vennlig hilsen Albert Andersson. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nimmiin, så nusselige! Bra fanget av sjarmtrollene! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Helt smeltegodt ! Kanskje noe av det mest uskyldsrene og vakreste naturen kan tilby ? Tusen takk for at du formidler dette, Jan Egil . Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Jøss - dette var det voldsomt! Takker og bukker i alle retnnger - veldig gøy at mitt bidrag faller i smak! Vennlig hilsen Gandalv II (Usikker på om jeg er helt komfortabel med den, Albert....) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Svært betagende, disse hjerteknuserne. Godt formidlet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jøss - dette var det voldsomt! Takker og bukker i alle retnnger - veldig gøy at mitt bidrag faller i smak! Vennlig hilsen Gandalv II (Usikker på om jeg er helt komfortabel med den, Albert....) Hei igjen, Jan Egil (Gandalv II). Gandalv er en klok, sympatisk person, og en førsteklasses utøver på sitt område, - sannsynligvis ikke så ulik Gandalv'er på dette forumet ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jan Egil, det kan ikke bli bedre. Det er så man vil le og gråte på en gang, og kanskje mest av alt - man blir ydmyk av slikt et vakkert syn. Her deler du renhet, uskyld, vennskap, fred tro, håp og kjærlighet, alt på en gang, i ett enkelt bilde. Det er slik man skulle ønske verden og livet kunne oppleves av alle. Mvh. Lisbeth. PS. Angående det Albert skriver : Gandalv II ? DET er et kompliment Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Flott bilde av de to små søte. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Bare nydelig ! Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Tusen takk igjen for fantastisk flotte tilbakemeldinger på dette bildet! Og Lisbeth: Jeg forsto det var et kompliment (et fantastisk kompliment!), men syns kanskje det ble for mye, hvis du forstår. Føler meg ikke helt i trollmannklasse...... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg