Cuneax Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det gjør 90 prosent av oss.Kjenner du fantomvibrasjoner i lomma? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har alltid mobiltelefonen i høyre bukselomme, og den er alltid slått på lydløs med vibrasjon. Det ble så ille en stund at jeg måtte sette den på fullt ringevolum og ha den liggende på bordet ved siden av, for låret vibrerte villig vekk stort sett hele tiden. Jeg er usikker på om vibrasjonene var av typen fantom, eller om det faktisk var en reaksjon på mobilvanene mine. Problemet har heldigvis i ettertid opphørt! 2 Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Mulig det er en del tvangstanker i dette. Men jeg opplever at når bukselumma er klam (la oss si fra luftfuktighet ) så blir det friksjon mellom glasset og stoffet og telefonen oppleves som at den vibrerer en kort tid. Tok litt tid før jeg lærte meg å merke forskjellen på melding og at telefonen flytter seg litt i lomma når man beveger på seg. Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Sjekker både telefon og vasker meg på henda, jeg er tydeligvis syk Lenke til kommentar
hessel Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har aldri brukt vibrasjon på mobiltelefoner. Og da mener jeg aldri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg synes heller at lomma føles tom når jeg ikke har mobilen i den. 1 Lenke til kommentar
sandefjord94 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 lol det skjer med meg fuckings hele tiden episk 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg synes heller at lomma føles tom når jeg ikke har mobilen i den.Enig. Har alltid nøkkel osv i venstre og mobil i høyre. Ellers føles det utrolig tomt. Kjenner forskjell på vibrasjonene. Laget en egen vibrasjonstone som man kjenner lett igjen på min tlf Jeg synes heller at lomma føles tom når jeg ikke har mobilen i den.Enig. Har alltid nøkkel osv i venstre og mobil i høyre. Ellers føles det utrolig tomt. Kjenner forskjell på vibrasjonene. Laget en egen vibrasjonstone som man kjenner lett igjen på min tlf Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hatt dette i flere år. Får det også de få gangene jeg ikke har telefonen i lomma. Faktisk virker det som det skjer hyppigere når jeg ikke har den i lomma. 2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hatt dette i flere år. Får det også de få gangene jeg ikke har telefonen i lomma. Faktisk virker det som det skjer hyppigere når jeg ikke har den i lomma. Følelsen av stoff mot stoff i riktig vinkel føles veeeldig likt. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Plages av knirking i knærne, som gjør at jeg tror det er telefonen til tider. Som Regel kun hvis jeg går i lavt tempo da Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg trodde det, men så viste det seg at jeg har en facebook-app som plutselig var begynt å gi varslinger. Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 90% Har spurt et par kollegaer og samboeren, og hverken de eller meg har opplevd noe som helst av dette... Er hardware sikker på at det kun er mobilen og ikke andre lystige vibratorer som er med i undersøkelsen? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg synes heller at lomma føles tom når jeg ikke har mobilen i den.Enig. Har alltid nøkkel osv i venstre og mobil i høyre. Ellers føles det utrolig tomt. Kjenner forskjell på vibrasjonene. Laget en egen vibrasjonstone som man kjenner lett igjen på min tlf Jeg synes heller at lomma føles tom når jeg ikke har mobilen i den.Enig. Har alltid nøkkel osv i venstre og mobil i høyre. Ellers føles det utrolig tomt. Kjenner forskjell på vibrasjonene. Laget en egen vibrasjonstone som man kjenner lett igjen på min tlf Akkurat som meg Nøkkel i venstre, mobil i høyre Det føles rart når jeg er på feire og ikke har med nøkler... Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Følelsen av stoff mot stoff i riktig vinkel føles veeeldig likt. Mest sannsynlig innbilning for min del. Jeg får en helt klar opplevelse av at den vibrerer, sittende nede, så tar jeg handa i lomma og telefonen er ikke der. Kanskje jeg bare er gal? :-P Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Folk får gi seg med og ha den i baklomma/sitte på tlf.. Så forsvinner den følelsen.. :-) Fjortis plassen kalles boklomma.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg